Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمدحسین حمیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مراسمات مذهبی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: رهبر ما در مراسمات دیگر مذهبی اعلام کردند هر خانه یک حسینیه است تا بتوانیم از شیوع کرونا در کشور جلوگیری کنیم و این بیماری را مدیریت کنیم.

وی گفت: در ایران نمونه‌های موفقی از همکاری مردم در برگزاری مراسم‌های مختلف داشته‌ایم و نشان داده‌ایم برخلاف برخی از کشورها که حتی به ماسک زدن اعتقادی ندارند مردم ایران می‌توانند در برابر این ویروس همدل باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: مسئولان و علمای دینی تاکید زیادی دارند تا در برگزاری هر نوع مراسم حتماً پروتکل‌ها رعایت شود و این موضوع به ما قوت قلب می‌دهد تا به وظایف خود عمل کنیم.

سردار حمیدی در پایان گفت: لذا هیچ گونه مراسمی خارج از پروتکل‌های بهداشتی قرار نیست اجرا شود و هرچیزی که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد ما هم از آن تبعیت می‌کنیم.

کد خبر 5187998 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار حمیدی ماه مبارك رمضان ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا رئیس پلیس راهور فاتب ماه رمضان ۱۴۰۰ شهرداری تهران ویروس کرونا شورای شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش ستاد ملی مقابله با کرونا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آموزش مجازی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شهرداری وضعیت معابر آیت الله سید ابراهیم رئیسی واکسن کرونا سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: بیش از ۱۵۰۰ پاکبان در شهرهای ۳۶ گانه استان گلستان مشغول خدمت هستند که گشت‌های شبانه نیروی انتظامی برای امنیت پاکبانان بسیار مهم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سید محسن حسینی ظهر امروز در مراسم تجلیل از پاکبان‌های استان گلستان به مناسبت روز پاکبان اظهارداشت: بیش از 1500 پاکبان در شهرهای 36 گانه استان مشغول خدمت هستند که نمایندگان آنان در جلسه حضور دارند.

وی افزود: نظافت معابر شهر، ساماندهی پسماندها در سطح شهر از جمله وظایف پاکبان ها است و لحظه ای هم نمی‌توان شهرها را بدون پاکبان‌ها تصور کرد.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با بیان اینکه وظایف دیگران نسبت به پاکبانان هم مهم است، اظهار کرد: از جمله وظایف مردم نسبت به پاکبان ها این است که زباله ها را به صورت پراکنده در معابر و جداول نریزند و رانندگان هم هنگام عبور از کنار پاکبانان در حین انجام کار، با احتیاط کامل عبور کنند.

حسینی تصریح کرد: همه ما در یک پازل چند وجهی، اداره کشور را به عهده داریم و همین طور که همه مشاغل توقع احترام دارند ، پاکبان هم انتظار احترام دارد و این توقع به جا است و همه باید هوای همدیگر را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: گشت‌های شبانه نیروی انتظامی برای امنیت پاکبانان بسیار مهم است و انتظار از شهرداری‌ها این است که بیشتر به مسائل امنیت شغلی، بیمه و معیشت پاکبانان، لباس های مناسب پاکبانان و امکانات مورد نیاز برای پاکبانان توجه کنند. پاکبانان نیازمند آموزش هستند و توقع است شهرداران آموزش را در نظر بگیرند. تشویق‌های مناسب، واکسیناسیون به موقع، اعمال مرخصی برای پاکبانان، توجه به موضوع درمان پاکبانان از موضوعاتی است که شهرداری‌ها باید در خصوص پاکبانان مورد توجه قرار دهند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان نیز در این مراسم از پاکبانان به عنوان چشمان بیدار شهرها نام برد.

احمد سالاری ضمن قدردانی از میزبانی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان در برگزاری این مراسم گفت: پاکبانان در بحران ها و شرایط مختلف و فصول گرم و سرد سال به خدمات رسانی شبانه روزی خود ادامه می دهند.

بیش از 1500 پاکبان در شهرهای 36 گانه استان گلستان مشغول فعالیت هستند که مسئولیت خدمت‌رسانی در حوزه خدمات شهری به یک میلیون و 100 هزار نفر جمعیت شهری استان را برعهده دارند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند