Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،  درباره گمانه‌زنی‌های مطرح شده مبنی بر این که گفته می‌شود با حضور سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری، علی لاریجانی که صحبت حضور او هم در این دوره از انتخابات مطرح است، نخواهد آمد، گفت: توصیه من به آقای لاریجانی این است اگر آقای رئیسی در انتخابات شرکت کرد در انتخابات شرکت نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز شما به شرایط کشور نگاه کنید؛ آقای رئیسی با یک فرد صحبت می‌کند و صداوسیما یک ساعت برنامه درباره آن پخش می‌کند، به یک شعبه می‌رود درباره‌اش اخبار منتشر می‌کنند، معتقدم صدا و سیما شده است؛ آقای رئیسی!

وی تاکید کرد: با چنین روندی که در پیش گرفته شده این امر برای مردم جا افتاده است که اگر آقای رئیسی در انتخابات ثبت‌نام هم نکند رئیس جمهور است، بنابراین با وجود چنین شرایطی، به هرشخصی که قصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را دارد توصیه می‌کنم شرکت نکند.

جعفرزاده در پاسخ به سوالی مبنی براین که لاریجانی نماینده ایران در قرار داد راهبردی ایران و چین است که همین امر باعث شده امروز در جامعه مطرح شود او مد نظر بخش بزرگی از حاکمیت برای ریاست جمهوری است آیا این گمانه زنی‌ها درست است یا خیر، گفت: مردم نظر موافقی درباره این قرار داد ندارند؛ حال کاری به غلط و درست بودن آن ندارم اما اگر  به کف خیابان بروید مردم ناراحت هستند؛ نکته‌ای که این وسط وجود دارد این است که حاکمیت چراغ سبز بزرگی را نشان داده  مبنی بر این که آقای رئیسی را می‌خواهد، بنابراین به صلاح هیچ کاندیدایی نیست که در این عرصه وارد شود .

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که در این چندماه باقی مانده تصمیم‌گیران کشور چه رفتارهایی را باید در پیش بگیرند و دست به چه اصلاحاتی بزنند تا مردم در انتخابات شرکت کنند، عنوان کرد: امروز گرانی در کشور وجود دارد، مردم می‌گویند هنگامی که پول داریم نمی‌توانیم مایحتاج خودمان را مانند مرغ و گوشت تهیه کنیم چه رأیی بدهیم؟ مردم ناراحت هستند و فکر می‌کنند کسی به فکرشان نیست، بنابراین اعتقادم بر این است که در  شرایط اقتصادی باید تغییر اساسی ایجاد شود در غیر اینصورت هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

کد خبر 594740 برچسب‌ها انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم سید ابراهیم رئیسی علی لاریجانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم سید ابراهیم رئیسی علی لاریجانی ریاست جمهوری آقای رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بیانیه جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر منتشر شد.

بسمه تعالی
خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.
جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

جامعه اسلامی مهندسین
اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

کد خبر 6093609 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان