Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@12:02:16 GMT

امیری تأثیرگذارترین بازیکن سرخ‌ها

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۲۸۸۹

امیری تأثیرگذارترین بازیکن سرخ‌ها

میزبانی ضعیف هند در گروه E لیگ قهرمانان آسیا دردسرهای زیادی برای پرسپولیس به‌وجود آورده است.

سرخپوشان پس از یک سفر پرماجرا بعد از اینکه به گوا رسیدند بلافاصله منتظر شدند تا از آنها تست کرونا گرفته شود اما در اقدامی عجیب فقط یک نفر برای انجام تست از کاروان پرسپولیس در محل مورد نظر حاضر شده بود و به‌دلیل همان تک نفره بودن گرفتن تست از قرمزپوشان ایرانی طولانی شد و همان باعث خستگی اعضای تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت کاروان پرسپولیس راهی اتاق‌های خود در هتل شدند و در انتظار پاسخ تست‌ها. درحالی که قرار بود تا ساعت دو بعد از ظهر روز یکشنبه جواب آزمایش‌ها بیاید اما تأخیر در پاسخ به سرخ‌ها تا پایان روز باقی ماند و هر بار مسئولان برگزارکننده بازی‌ها در هند اعلام کردند که هنوز جواب‌ها آماده نیست.

از سوی دیگر مشخص شد در گوا که یک شهر توریستی است فقط یک بیمارستان وجود دارد و آزمایشگاه و یا درمانگاه دیگری برای انجام تست کرونا وجود ندارد. در واقع علاوه بر تیم‌های حاضر در گوا برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا، شهروندان گوا برای کرونا باید به همان بیمارستان مراجعه کنند و به‌نظر می‌رسد با توجه به این وضعیت، دیر اعلام شدن جواب تست تیم‌ها به این موضوع ربط دارد.

به جز پرسپولیس کاروان الوحده و الریان نیز همین شرایط را دارند و آنها هم تا زمانی که پاسخ تست‌هایشان نیاید نمی‌توانند بیرون از هتل بروند. در این شرایط از یکشنبه شب شایعاتی مبنی بر مثبت شدن آزمایش کرونای چند نفر از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس مطرح شد اما جواب تست سرخپوشان ایران بدون گزارش مثبت پس از 36 ساعت تأخیر اعلام شد.

بر همین اساس ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: «متأسفانه همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم، با شرایط پیچیده‌ای مواجه هستیم. قبل از شروع سفر به هند هم در مکاتبات رسمی بابت نگرانی از میزبانی هند به کنفدراسیون فوتبال آسیا هشدار دادیم. جدا از پیگیری از داخل هتل محل اقامت، تماس‌های تلفنی پیاپی با مسئولان برگزاری مسابقات و فدراسیون فوتبال هند و ایران داشتیم و از شب گذشته نامه‌نگاری رسمی را ادامه دادیم و اعتراض شدیدمان به این وضعیت را اعلام کردیم. برای ادامه کارمان در هند، درخواست بهبود شرایط حرفه‌ای‌تری را داشتیم و امیدواریم هر چه زودتر این وضعیت تغییر کند.»

همچنین سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه گزارش‌ها برای معرفی ستاره‌های گروه‌های لیگ قهرمانان به گروه پنجم رسید و وحید امیری را به‌عنوان مهره تأثیرگذار پرسپولیس معرفی کرد. سایت AFC درباره این بازیکن نوشت: «وحید امیری وینگر پرسپولیس بعد از دست دادن فینال 2020 مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی، دوباره به این رقابت‌ها برگشت. این بازیکن اکنون 33 ساله است و با توجه به تکنیکش در تیم گل محمدی، بازیکنی کلیدی به شمار می‌آید و از هر دو جهت دفاعی و هجومی برای پرسپولیس اهمیت دارد.» در پایان این گزارش، یک نظرسنجی گذاشته شده و از کاربران درخواست شده تا تیمی را که شانس اول صعود به مرحله بعد است انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:

عذرخواهی رسمی پرسپولیس از هند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

کد خبر 847119 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد