Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه گفت: مسئولین باید خودشان را موظف بدانند که به نظر متخصصان پزشکی در زمان خودش توجه کنند، اگر یک امری از زمان خودش گذشت خسارت به دنبال دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله رئیسی در پاسخ به انتقادات مسئولان وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در خصوص عدم توجه کافی برخی به تصمیمات اتخاذ شده برای مقابله با شیوع بیماری کرونا گفت: این افراد متخصص هستند و عدم توجه به نظر تخصصی متخصصان، خسارات بسیاری به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این را همه بدانند که توجه به نظر متخصص هم مبنای دینی، هم مبنای فرهنگی و هم مبنای اجتماعی و عمومی دارد. این افراد متخصص هستند و وقتی می‌بینند خطر در حال نزدیک شدن است و زندگی مردم را تهدید می‌کند، تصمیم را می‌گیرند و باید به نظر تخصصی آنها توجه شود.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: به نظر من مسئولین در همه حوزه‌ها باید خودشان را موظف بدانند به نظر متخصصان در زمان خودش توجه کنند. اگر یک امری از زمان خودش گذشت خسارت به دنبال دارد.

رئیسی تأکید کرد: مسئله زمان‌شناسی در همه امور امر بسیار مهمی است که باید در زمان خودش اقدام متناسب با آن انجام شود. یعنی کاری که باید یک ماه قبل انجام بگیرد، اگر الان انجام شود ممکن است آثاری داشته باشد اما آثار ماه قبل را ندارد.

رئیس دستگاه قضا سپس با تأکید بر زمان‌شناسی و توجه به نظر متخصص، ادامه داد: به نظر من مجموعه وزارت بهداشت و درمان و ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، پزشکانی هستند که نظر تخصصی ارائه می‌دهند و باید به نظر آنها توجه شود و عدم توجه به آن حتماً خساراتی در پی دارد.

رئیسی در پایان با اعلام اینکه تاکنون به کرونا مبتلا نشده است، ‌اظهار کرد:‌ هر زمان برنامه سفر استانی در قالب هیئت قضائی داشتیم با ستاد ملی مقابله با کرونا هماهنگ کرده‌ایم و پس از کسب مجوز از این ستاد و با رعایت اصول بهداشتی آن را انجام داده‌ایم و هر وقت که سفر را مجاز ندانستند، آن را انجام ندادیم.

آیت‌الله رئیسی: مقصران در صیانت از جان مردم باید پاسخگو باشند!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا رئیس قوه قضائیه قوه قضائیه آیت الله رئیسی ویروس کرونا رئیس قوه قضائیه قوه قضائیه آیت الله رئیسی ستاد ملی مقابله نظر متخصص زمان خودش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند

حامد رستمی در حاشیه یکی از بازدید‌های روستایی خود با اعلام این مطلب گفت: عزم دولت سیزدهم در راستای محرومیت‌زدایی راسخ است و تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه به میدان عمل بیایند. 

او از اتخاذ سیاست‌های راهبردی به منظور ارتقا کیفیت زندگی هموطنان در روستا‌ها خبر داد و افزود: تا اجرای کامل مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس، پیگیر حقوق روستاییان شریف استان هستیم. 

رستمی بیان کرد: با اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی می‌توان امیدوار بود که رنگ و بوی محرومیت از نقاط کم برخوردار رخت بربسته و شاهد مهاجرت معکوس، کاهش حاشیه‌نشینی، رشد تولید و پدیده‌های مثبتی نظیر اینها باشیم. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس در بخش دیگری از سخنانش از برنامه‌ریزی مدون به منظور اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی خبر داد و از دهیاری‌ها خواست همکاری لازم را با دستگاه‌های خدمات‌رسان داشته باشند.

به گفته رستمی، مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس با نگاهی کارشناسی تدوین شده و نقش موثری در محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد