Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:25:12 GMT

عملیات اجرایی احداث مسجد هفت درب در مشهدمقدس آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۳۰۹۲

عملیات اجرایی احداث مسجد هفت درب در مشهدمقدس آغاز شد

گروه استان‌ها- با حضور مسئولان شهرداری مشهدمقدس، عملیات اجرایی احداث مسجد هفت درب در مشهد کلید خورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  مشهدمقدس ، رضا خواجه‌نائینی ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث مسجد هفت درب اظهار داشت: کمیسیون ماده 5، در منطقه ثامن با توجه به مطالبات مردمی در این محدوده سعی کرد انتقاداتی که به طرح قبلی مشاور بود، رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد بیان کرد: شهرداری نیز به طرح جدید پایبند است. با دستور شهردار و تاکید بر اجرایی شدن سریع مسجد با توجه به دغدغه ساکنین منطقه، در نزدیک ترین مکان بنای جدید ساخته می‌شود.

خواجه نائینی افزود: این مسجد با افزایش مساحت در 180 مترمربع با زیربنای 150 مترمربع و با 7 درب ظرف 3 ماه احداث می‌شود.

وی بیان کرد: دغدغه ما در این دوره مدیریت شهری، برآورد دغدغه‌های مردم است. سعی می‌کنیم هویت مذهبی، ملی و مشهدی در طرح ها دیده شود.

ظرفیت مساجد برای حل مشکلات مردم به‌کار گرفته شودمراسم ایام ماه رمضان در فضای آزاد و حیاط مساجد استان بوشهر برگزار شودغبارروبی و عطرافشانی مساجد شهرکرد به روایت تصویر

 سیدمجتبی منتظری، سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد نیز اظهار داشت: طرح مسجد با توجه به ویژگی هویتی 7 درب بودن در کمترین زمان  طراحی شد، عید قربان شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

منتظری خاطرنشان کرد: بیشترین تلاش شورای پنجم معطوف به منطقه ثامن بوده و طرح پیرامون حرم اصلاح شده است.

وی بیان کرد: منطقه ثامن نسبت به وسعتش بیشترین تعداد مسجد در مشهد را دارد. 

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین مرحله از عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در سال ۱۴۰۳ در شمال‌غرب کلان شهر شیراز و منطقه قره پیری در سطح حدود ۹۰ هکتار با به کارگیری ادوات مکانیزه سبک و سنگین آغاز شده است.

عملیات امحای این مزارع آلوده با عنایت به نظر شبکه بهداشت و درمان به جهت آلودگی و با دستور مقام قضائی و همکاری دستگاه‌های متولی در قالب گشت هم‌پوشان اجرایی شده است.

این عملیات با حضور محمد میرزایی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و آرش طاهری معاون فنی و اجرایی و فرهاد اتحادنژاد رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز به جهت نظارت کامل بر حسن اجرای کار در حال انجام است.

لازم به ذکر است دیگر اعضای گشت‌های هم‌پوشان همچون اداره محیط زیست، شهرداری شیراز، اداره آب و فاضلاب، یگان امداد نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیراز نیز حضور دارند.

کد خبر 6098204

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)