Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نصرت‌اله شعبانی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص یک‌طرفه شدن محور حمیل به سرابله، اظهار داشت: پرسنل راهداری استان طی امروز از ساعت ۹ صبح امروز تا پنج غروب مشغول عملیات تعمیر روشنایی تونل مسیر حمیل به سرابله هستند.

وی ادامه داد: بدین منظور مسیر تردد از حمیل به سمت ایلام مسدود شده و در طول این مدت مسیر کرمانشاه - اسلام آبادغرب - ایوان - ایلام جایگزین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول آموزش و اطلاع‌رسانی پلیس‌راه استان کرمانشاه در خصوص محدودیت‌های کرونایی شهرهای قرمز و نارنجی استان، افزود: محدودیت‌های کرونایی به شدت توسط پلیس راه برقرار است در مقاطع ورودی استان و شهرستان‌های قرمز و نارنجی تیم‌های ثابت مستقر شده که ابتدا به صورت تذکر اقدام به برگشت خودرو غیربومی می‌کنند و در صورت عدم توجه جریمه می‌شوند.

وی تصریح کرد: بنا بر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ورود و خروج از شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان جریمه به دنبال دارد و ورود و خروج از شهرستان‌های نارنجی نیز مستلزم جریمه ۵۰۰ میلیون تومانی است.

شعبانی با اشاره به فعال بودن سامانه‌های هوشمند جاده‌ای، گفت: دوربین‌های نصب شده به صورت شبانه‌روزی در حال کنترل تردد خودروها بوده و آن‌هایی که به صورت غیرمجاز رفت و آمد داشته باشند را اعمال قانون می‌کند.

وی در پایان از افزایش تصادفات فوتی و جرحی موتورسیکلت‌سوران از اول فروردین‌ماه تا امروز خبر داد و گفت: بررسی از تصادفات 24 روز گذشته نشان می‌دهد حوادث رانندگی موتورسیکلت‌سواران روبه افزایش است.

شعبانی به اشاره به کشته شدن چهار نفر و مصدوم شدن ۲۹ نفر بر اثر حوادث موتورسیکلت در استان، گفت: با توجه به آغاز  فعالیت کشاورزی روستائیان بیشتر از موتورسیکلت استفاده می‌کنند که توصیه می‌شود ضمن استفاده از کلاه ایمنی، نکات ایمنی را در ترددها به ویژه در شب رعایت کنند.

گفتنی است، طی ۲۴ ساعت اخیر و در سه حادثه رانندگی جداگانه، ۲ راکب موتورسیکلت جان خود را از دست دادند و چهار نفر از سرنشینان آن‌ها نیز زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.  

براساس این گزارش، حادثه نخست در محور کنگاور رخ داد که راننده یک دستگاه موتور سیکلت پس از تصادف با یک دستگاه خودروی سواری به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد. 

حادثه دوم در محور اسلام آبادغرب جاده رسوتای برف‌آباد میان یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه موتورسیکلت به‌وقوع پیوست که راننده ۲۶ ساله موتور پس از انتقال به مراکز درمانی درگذشت. 

حادثه سوم نیز حوالی روستای عامله شهرستان صحنه میان ۲ دستگاه موتورسیکلت رخ داد که منجر به مصدومیت چهار راکب و سرنشین آن‌ها شد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه حوادث رانندگی آموزش پلیس یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره

آقای عباسیان اظهار داشت: ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه یک دستگاه مینی‌بوس از بن به سمت اصفهان در حرکت بود که در ورودی شهر هوره به‌علت نقص فنی و ناتوانی راننده در کنترل خودرو رها و واژگون می‌شود.

وی افزود: این مینی‌بوس پس از وارد کردن خسارت به چهار دستگاه خودرو سواری با دیوار حسینیه هوره برخورد می‌کند و باعث تخریب دیوار شد.

عباسیان به آسیب چهار سرنشین این مینی‌بوس شامل دو آقا و دو خانم اشاره و اضافه کرد: به‌علت برخورد مینی‌بوس با خودرو‌های سواری واقع در مسیر یک کودک هم که داخل یکی از سواری‌ها بود دچار آسیب شد.

بیشتر بخوانید

واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم

وی با اشاره به حضور به‌موقع نیرو‌های راهداری، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و فرماندار در محل حادثه یادآور شد: هر پنج مصدوم بلافاصله به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند و این حادثه خسارت فوتی نداشت.

عباسیان اظهار داشت: هیچکدام از سرنشینان مینی‌بوس اهل استان چهارمحال و بختیاری نبوده‌اند.

 



باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس
  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک
  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند