Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمی مقدم گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان خانواده های زیر پوشش کمیته امداد ملایر مانند سالهای گذشته در طرح ضیافت الهی میهمان خان گسترده الهی در این ماه خواهند بود.

 «تیمور کرمی مقدم» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان خانوادههای زیر پوشش کمیته امداد ملایر مانند سالهای گذشته در طرح ضیافت الهی میهمان  خان گسترده الهی در این ماه خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کمیته امداد ملایر افزود: در این راستا با همکاری مراکز نیکوکاری شهرستان ملایر آشپزخانه های طبخ غذا با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال آماده شدن برای طبخ غذا و توزیع آن در بین خانوادههای زیر پوشش و نیازمند است.

وی با بیان اینکه در این راستا قرار است مراکز نیکوکاری شهرستان همکاری لازم را با کمیته امداد برای  افطاری خانوادههای زیر پوشش در ماه مبارک رمضان داشته باشند گفت: سعی شده که در حد امکان  هر کدام از این مراکز یک یا چند شب کار اطعام دهی در بین  خانودهخای نیازمند زیر پوشش داشته باشند.

کرمی مقدم با بیان اینکه مجوز 35 مرکز نیکوکاری زیر نظر کمیته امداد ملایر صادر شده و این مراکز در مناسبتهای مختلف همواره در کنار ابن نهاد بوده اند افزود: سال گذشته نیز تعدادی از  مراکز  همکاری لازم را در اطعام دهی افراد زیر پوشش و خانوادههای نیازمند شهرستان در ماه مبارک رمضان داشتند.

وی افزود: سال گذشته بیش از 20 هزار پرس غذای گرم را دئر ماه رمضان یا همکاری مراکز نیکوکاری در ماه رمضان توزیع کردیم.

 وی همچنین از توزیع سبد ارزاق در بین خانواده های نیازمند و زیر پوشش کمیته امداد ملایر در ماه رمضان خبر داد و گفت: تعداد این بسته ها به همت و کمک خیران و مردم بستگی دارد که امیدواریم در اجرای این طرح خیران و نیکوکاران ما را یاری کنند تا بتوانیم تعداد بیشتری سبدهای ارزاق را در اختیار خانواده های زیر  پوشش قرار دهیم.

 وی با بیان اینکه  همزمان با ماه مبارک رمضان از خیران و نیکوکاران همکاری کننده با کمیته امداد ملایر تجلیل می‌شود گفت: در این راستا از 250 خیر و نیکوکار تجلیل می‌شود که با توجه به شرایط کرونا این مراسم به صورت نمادین با دعوات از تعداد محدودی از خیران برگزار می‌شود.

وی در ادامه  از اجرای همه ساله طرح اکرام ایتام همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان تا شب های قدر خبر دا و تصریح کرد: این طرح امسال  در ادامه پویش ایران مهربان و با همکاری  بسیج و سپاه برگزار می شود.

  وی با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۹۴۵ کودک یتیم و طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد ملایر هستند که از این تعداد ۷۲۲ کودک یتیم و یک هزار و ۲۲۳ کودک طرح محسنین هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸ هزار و ۲۰۰ حامی از هزار و ۹۴۵ کودک یتیم و طرح محسنین ملایر حمایت می‌کنند، افزود: از ابتدای امسال تاکنون حسال گذشته حامیان بیش از ۸ میلیارد تومان به ایتام و محسنین  در شهرستان ملایر کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شهرستان ملایر از نظر جذب و تعداد حامیان در استان همدان رتبه برتر را دارد و حوزه حامیان در استان همدان بیشترین درآمد با ۲۳ درصد مربوط به شهرستان ملایر است، افزود: این حامیان از شهرهای مختلف کشور و همچنین خود شهرستان ملایر هستند.

کرمی مقدم با اشاره به پویش جذب حامیان از آبان ماه سال ۹۸ تاکنون، اظهار کرد: سهمیه شهرستان از جذب حامیان در ابتدای پویش ۶ هزار نفر بود که بعد از آن سهمیه به ۱۲ هزار نفر افزایش یافت و در حال حاضر  این سهمیه به 16 هزار حامی افزایش یافته  که از ابتدای پویش تا کنون حدود 8 هزار حامی جذب شده و باید این تعداد به 16 هزار حامی برسد.

وی گفت: امیدوارم بتوانیم تعداد زیادی از حامیان را در این طرح در راستای حمایت از ایتام و کودکان طرح محسنین در ماه مبارک رمضان داشته باشیم

مدیر کمیته امداد ملایردر ادامه تصریح کرد:  در صورت شرایط و اجازه ستاد ملی کرونا همچنین طرح ( مفتاح الجنه) تفقد و دلجویی  تعدادی از خانواده های زیر پوشش را در ماه رمضان با هدف شناسایی مشکلات و کمک به خانواده ها در ماه رمضان با حضور مسئولان خواهیم داشت.

کرمی مقدم  تصریح کرد: همچنین جمع آوری کفاره و زکات فطریه را نیز در پایان ماه مبارک رمضان خواهیم دشت که برنامه ریزی لازم برای اجرای آن انجام خواهد شد.

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: اطعام نیازمندان شهرستان ملایر کمیته امداد امام خمینی ره زیر پوشش کمیته امداد ملایر خانواده های زیر شهرستان ملایر زیر پوشش ماه رمضان طرح محسنین کرمی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

وی افزود: از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مردم در قالب صدقات، نذورات، زکات تامین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم کالای  اساسی‌ همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است