Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@22:58:48 GMT

لوازم آرايشگاهي اصلي براي آرايشگاه مردانه چيست؟

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۳۲۰۶

لوازم آرايشگاهي اصلي براي آرايشگاه مردانه چيست؟

خبرگزاری آریا-آرایشگری شغلی شاد و پر درآمد است. وجود همین دو ویژگی برای در نظر گرفتن این شغل به عنوان یکی از مناسب ترین مشاغل موجود در سطح جامعه کافی به نظر می‌رشد و شاید به همین دلیل باشد که بسیاری از افراد می کوشند با شرکت در دوره های آموزش آرایشگری مردانه یک آرایشگاه را برای خود افتتاح کنند. در این مطلب با تجهیزات آرایشگاهی مورد نیاز برای راه اندازی آرایشگاه مردانه آشنا خواهیم شد و به شما می‌گوییم که هر یک از این وسایل چه کاربردی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وسایل به طور کلی به چند دسته زیر تقسیم می‌شوند:

ابزارهای اصلاح و پیرایشابزارها و مواد مراقبتیتجهیزات رفاهیدکوراسیون سایر وسایل مورد نیاز برای راه اندازی آرایشگاه مردانه صندلی آرایشگاهی

صندلی آرایشگاهی سالن های زیبایی برای انجام عملکردهای مختلف و کمک به پیشرفت های داخلی طراحی و ساخته شده اند.

این یک عامل قابل توجه در ارائه یک تجربه ی عالی به درمانگران و مشتریان است.

ابزارهای اصلاح و پیرایش مورد نیاز در آرایشگاه مردانه

در این بخش به معرفی تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی آرایشگاه مردانه خواهیم پرداخت که برای آرایش و پیرایش مو استفاده می‌شوند.

ماشین اصلاح

از ماشین اصلاح می توان به عنوان نوعی تیغ یا قیچی خود کار یاد کرد. عملکرد ماشین های اصلاح به طور کلی بر پایه تئوری یکسان شکل گرفته است و تفاوت موجود در ماشین ها تنها به خاطر فرق های موجود در ساختار و عملکرد آن ها است. برخی از ماشین ها اصلاح صرفاً برای کوتاه کردن موی صورت ساخته شده اند. این در حالی است که بسیاری از مدل ها دیگر برای اصلاح موی سر نیز مناسب هستند. ماشین های اصلاح نوک ریزی نیز وجود دارند که به منظور خط زنی و طرح دادن به موی سر برای مدل های خاص استفاده می‌شوند.

قیچی و شانه

دو مورد دیگر از مهمترین تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی آرایشگاه مردانه قیچی و شانه ها هستند که هرکدام دارای مدل های مختلف و متنوعی می‌باشند. برای مثال از پر کاربرد ترین انواع قیچی در یک آرایشگاه مردانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیچی ساده اصلاح موقیچی پیتاژ که به منظور خرد کردن موی سر استفاده می‌شود.قیچی ابرو که برای کوتاه کردن ابروها و گاهاً خورد کردن مو استفاده می‌شود.

شانه ها نیز انواع مختلفی دارند، که به عنوان مثال می‌توان به انواع زیر اشاره کرد:

شانه های دم باریکشانه های تخت دسته تیغ

دسته تیغ وسیله ای است که از آن برای نگهداری تیغ استفاده می‌شود. به طور کلی دو نوع دسته تیغ پر استفاده در آرایشگاه ها موجود است که در موارد زیر مورد استفاده قرار می‌گیرند:

دسته تیغ معمولی خط زنیاصلاح صورت دیته تیغ پیتاژ خرد کردن موکم کردن حجم ظاهری مو

بیشتر بخوانید: انواع سرشور آرایشگاهی

ابزار و مواد مراقبت از پوست و مو

این دسته شامل ابزار و موادی است که از آن برای حالت دهی، ترمیم و به طور کلی مواردی به جز کوتاهی مو استفاده می شوند. تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی آرایشگاه مردانه که در این دسته جای می گیرند شامل مواردی است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

ابزارها: وشایلی همچون موارد زیر در این دسته قرار خواهند گرفت سشوار: از این وسیله برای خشک کردن و حالت دادن به مو استفاده می‌شود.اتو مو: از این ابزار برای صاف کردن مو به وسیله حرارت استفاده می‌شود. ضمناً در پروسه کراتینه گرم مو نیز از این ابزار یاری گرفته می‌شود.سرشوی: محلی است که مشتری پس از نشستن روی آن سر خود را در آن قرار داده تا آرایشگر به شستن موهای وی بپردازد.دستگاه های مراقبت از پوست مانند میکرو نیدلینگ و دستگاه میکرودرم و موارد دیگر مواد: مواد شیمیایی خود به دو دسته مراقبتی و زیبایی تقسیم می شوند شوینده ها و ماسک ها شامپوماسک موسرم مونرم کننده ها مواد شیمیایی زیبایی رنگ موکراتینهدکلرهو موارد مشابه دیگر تجهیزات رفاهی

از دیگر تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی آرایشگاه مردانه می توان به تجهیزات رفاهی اشاره کرد. این موارد شامل وسایلی همچون مبلمان میز، تلویزیون، چایی یا قهوه ساز، آب سرد کن و تمامی موارد مشابه دیگر است. این موارد به عواملی همچون میزان فضا، محل افتتاح و سطح لوکس بودن مغازه بستگی دارد.

دکوراسیون

دکوراسیون و موارد مرتبط با آن بخش مهم و قابل توجهی از تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی آرایشگاه مردانه محسوب می‌شوند. فراموش نکنید که اشخاصی که به آرایشگاه شما مراجعه می‌کنند اهمیت بسیار بالایی به ظاهر مغازه و حتی شخص شما خواهند داد. اگر می‌خواهید چرخ کسب و کار شما خوب بچرخد و درآمد کافی از آن کسب کنید باید به این نکته نیز توجه بسیار زیادی کنید. وسایل زیر می‌توانند محل کار شما را به محیطی زیبا تبدیل کنند:

کمد های زیبا و شکیلقفسه هاوسایل تزئینیآینه ها(البته باید خاطر نشان کرد که آینه ها را می توان در دسته ابزار نیز جای داد)و هر مورد دیگری که بتواند به زیبا شدن مغازه شما کمک کند. سایر تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی آرایشگاه مردانه

وسایل و مواردی که تا این بخش از متن به آن ها اشاره شد، حداقل تجهیزات لازم برای افتتاح مغازه آرایشگری مردانه است، البته باید اشاره کنیم که صندلی آرایشگری از جمله وسایلی است که به دلیل بدیهی بودن امر از خاطر نشان کردن آن صرف نظر شده است. دیگر تجهیزاتی که برای افتتاح آرایشگاه مردانه احتیاج خواهید داشت شامل موارد زیر خواهند بود:

پایه نگهدارنده سشوارانوع گیره های نگهدارنده مووسایل مربوط به مصرف مواد شیمیایی مانند کاسه و فرچه رنگ موپیش بندمواد مصرفی (مانند تیغ، الکل، پنبه و …)وسایل نظافت مانند طی و جارو

سایت منبع: سالن ما https://salonema.com

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آرایشگاه مردانه استفاده می شود مو استفاده طور کلی موارد زیر ماشین ها دسته تیغ کردن مو شانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از برخی انبارهای کالا در سمنان ضمن بیان اینکه طرح مبارزه با قاچاق کالا با رصد انبارها و محل دپو کالا در استان آغاز شد، ابراز داشت: در زمان ۷۲ ساعت مکان‌های مورد نظر تحت پایش قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه در انجام این مأموریت سازمان صمت، اداره کل تعزیرات و بازرگانی همکاری داشتند، افزود: در مدت زمان ۷۲ ساعت انواع کالای قاچاق به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه کشفیات مهمی در این بازرسی‌ها انجام گرفت، ابراز داشت: لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم یدکی خودرو، انواع سوخت، ابزار آلات صنعتی، لوازم خانگی و آشپزخانه و غیره کشف و ضبط شدند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه ۹ نفر در رابطه با قاچاق کالا طی مدت مذکور در استان سمنان دستگیر شدند، تصریح کرد: پرونده این افراد تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

وی ضمن بیان اینکه چهار وسیله نقلیه نیز طی مدت مذکور توقیف شد، افزود: انبارها و محل دپو کالا در استان سمنان پایش و با هرگونه مصادیق قاچاق برخورد می‌شود.

کد خبر 6090431

دیگر خبرها

  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد