Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@11:58:15 GMT

خیانت در امانت 50 میلیاردی

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۳۳۸۸

خیانت در امانت 50 میلیاردی

فرمانده انتظامی استان از کشف پرونده خیانت در امانت 50 میلیارد ریالی در شهرستان "مریوان" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سردار"علی آزادی"در تشریح این خبر اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان و اعلام شکایت مبنی بر خیانت در امانت و جابه جایی بدون هماهنگی یک دستگاه تریلی حامل محموله ترانزیتی مس به مقدار 25 تن در شهرستان "مریوان" بلافاصله بررسی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران انتظامی "مریوان" با انجام تحقیقات تخصصی دریافتند که راننده تریلی، محموله ترانزیتی 50 میلیاردی را باید از این شهرستان به مقصد مشخص حمل کند که در این زمینه وی اقدام به سرقت بار کرده و جهت فروش بار به یکی از استان های همجوار حرکت می کند.

فرمانده انتظامی استان کردستان بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع با هماهنگی مراجع قضائی؛ تیمی از مأموران انتظامی شهرستان "مریوان" به استان مورد نظر اعزام و با استفاده ازاقدامات تخصصی محل توقف محموله سرقت شده را شناسایی کردند.

سردار آزادی با بیان اینکه در این رابطه خودرو توقیف و محموله 25 تنی مس به صاحب بار بازگشت داده شد؛ تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه انوه در یکی از محور‌های مواصلاتی یک دستگاه کامیونت باری سفید مشکوک را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از این خودرو ۸ دستگاه جک کامیون و تریلی از نوع ۵۰ تن، ۳۰ تن و ۱۰ تن استوک فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی کرده اند.

سرهنگ عبدالرحیم دهقان افزود: در این رابطه راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام