Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: شب گذشته افراد مسلح ناشناس با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در حد فاصل «روستای آبادان» بخش دامن این شهرستان به سمت خودروی شخصی ۲ مرزبان هنگ مرزی نگور که در حال بازگشت از مرخصی و حرکت به سمت محل خدمت بودند، تیراندازی می‌کنند که یک نفر از مرزبانان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، حسن کیخا اظهار کرد: ساعت ۲۰ شب ۲۲ فروردین ماه سال جاری افراد ناشناس با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در حد فاصل "روستای آبادان "بخش دامن شهرستان ایرانشهر به سمت خودروی شخصی ۲ مرزبان هنگ مرزی نگور که در حال بازگشت از مرخصی و حرکت به سمت محل خدمت از این گذر بودند تیراندازی می‌کنند که خودروی آنان واژگون می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: در این حادثه تیراندازی متاسفانه یکی از مرزبانان در محل بر اثر اصابت تیر جان به جانان تسلیم و دیگر مامور مرزبان نیز آسیب جزئی می بیند.

وی بیان کرد: علت و جزئیات دقیق این حادثه در دست بررسی است./فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع گاز در شهرستان هوراند و کلیبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شرکت گاز استان، اعلام کرد: به علت تعمیرات و لزوم جابجایی شبکه خطوط لوله گاز، جریان گاز طبیعی مشترکین واقع در شهر هوراند و ۶۷ روستای مسیر‌های تنباکلوق، آقبراز و میدانلار هوراند و ۳ روستای کلیبر (گوار، عربشاه خرگوشان و گوزالان) از ساعت ۹:۳۰ روز شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان برای ارائه هرگونه گزارش و دریافت راهنمایی، با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گاز تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • اطلاعیه قطع گاز در شهرستان هوراند و کلیبر
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • فیلم/ شکسته شدن ۲ سد خاکی در شهرستان زیرکوه
  • شکسته شدن سد خاکی روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون