Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الاتجاه ، یک دختر بچه یمنی دیروز در اطراف استان صعده یمن بر اثر انفجار بمب عمل نکرده‌ای که جنگنده‌های متجاوز سعودی آمریکایی پرتاب می‌کنند به شهادت رسید.

یک دختربچه دیگر نیز بر اثر انفجار این بمب که در شهرستان مجز رخ داد زخمی شد.

این دو دختر به همراه دو دختر دیگر، گوسفندان را به چرا برده بودند که بمبی عمل نکرده منفجر شد و به شهادت یکی از آنان و زخمی شدن دیگری منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش این شبکه آمده است: مرگ در استان صعده همانند دیگر استان‌های یمن در انتظار هزاران نفر است و این نتیجه استفاده متجاوزان از بمب‌های خوشه‌ای در بمباران روستا‌ها و شهرستان‌های مرزی است و این جنایت جنگی است که سازمان ملل متحد نادیده می‌گیرد و جامعه بین المللی نیز مانند مردگان در قبال این جنایات سکوت کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات یمن ائتلاف سعودی بمب عمل نکرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمدجواد موسوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر به اتفاق معاونین، روابط عمومی، رئیس مجمع بسیجیان دانشگاه‌های کاشمر، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر با حضور در منزل علی علیزاده اول دانشجوی رشته تربیت‌بدنی این دانشگاه که در دفاع از ۳ دختر توسط اراذل مجروح شده بود از وی عیادت و تجلیل کردند.

دانشجوی ۲۸ ساله رشته تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر هنگامی که دو نفر از اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های شلوغ کاشمر قصد ایجاد مزاحمت برای سه دختر نوجوان را داشتند برای دفاع از آنان به اراذل تذکر لسانی داد، اما این اراذل با دانشجوی ناهی از منکر درگیر شده و او را با ضربه چاقو از ناحیه گردن مجروح کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر ضمن احوالپرسی و تبریک به پدر و مادر این دانشجو به‌دلیل تربیت جوانی مؤمن، غیرتمند، مسئولیت‌پذیر، نوعدوست و فداکار از خانواده این دانشجو تقدیر کرد.

موسوی متذکر شد: حامل سلام گرم دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر هستم و ضمن افتخار به غیرت‌مردی و فداکاری علی علیزاده برای سلامتی و شفای وی دست بر دعا برمی‌داریم.

وی، تقارن این حادثه با سالگرد شهادت شهید غیرت شهرستان سبزوار (شهید الداغی) را نماد و یادآور زایش‌ها و رویش مداوم، حق‌طلبی و عدالتخواهی، غیرت‌مردی و فداکاری جوانان انقلابی این مرز بوم در پرتوی تعالیم الهی و تربیت اسلامی در مکتب حسینی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر ضمن قدردانی از تلاش‌ها و رسیدگی خوب و اقدام به‌موقع مسئولان و کادر درمان شهرستان کاشمر از روند بهبودی و سلامتی حال دانشجوی ناهی از منکر ابراز رضایت کرد و به این دانشجوی مؤمن و غیرتمند اطمینان داد که تا چند روز آینده می‌تواند در کلاس‌های درس به‌صورت حضوری شرکت کند.

موسوی همچنین از اقدامات جدی و به‌موقع مسئولان شهرستان کاشمر و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان در حادثه رخ‌داده و نحوه برخورد قاطع با مسببان این حادثه قدردانی کرد و لوح تقدیر و ایثار را به پاس فداکاری و غیرت‌مردی به علیزاده دانشجوی ناهی از منکر اهدا کرد.

علیزاده اول دانشجوی ناهی از منکر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر هم در این نشست درباره روز حادثه گفت: سر شب در خیابان تردد می‌کردم که مشاهده کردم دو جوان پسر قصد مزاحمت برای سه عابر دختر را داشتند و برای حمایت و دفاع از ایشان به اراذل و اوباش تذکر لسانی دادم که به من حمله‌ور شدند و توسط یکی از آنان که سلاح سرد چاقو همراه داشت از ناحیه گردن مجروح شدم و خونریزی زیادی داشتم که بلافاصله همسایه‌ها به اورژانس بیمارستان منتقلم کردند.

ستاد امر به معروف حامی شهروندان است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر هم بیان کرد: به محض اطلاع از اتفاق رخ‌داده مراتب به استان خراسان‌رضوی گزارش و بلافاصله مسئولان استانی و شهرستان وارد عمل شده و با توصیه‌های فرماندار کاشمر به جد پیگیر درمان دانشجوی ناهی از منکر شدیم و خوشبختانه چون ضربه چاقو به شریان اصلی نرسیده بود خطر رفع شد.

سید مصطفی قریشی یزدی افزود: دو جوان مزاحم در همان دقایق اولیه توسط مردم دستگیر شده و تحویل نیروی انتظامی شدند و اکنون با قرار قضائی در زندان بازداشت هستند و یکی از این دو نفر که جزء اوباش یکی از روستا‌های کاشمر است در حال حاضر پرونده‌های باز دیگری نیز دارد.

وی یادآور شد: اگر همکاری و اقدامات غیورانه شهروندان و دانشجوی ناهی از منکر در کنار دستگاه‌های ذیربط نباشد بانوان نمی‌توانند از امنیت لازم برخوردار بوده و آزادانه در خیابان‌ها تردد و رفت و آمد داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر تشریح کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر به‌عنوان حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر هر شهروندی را (عضو ستاد باشند یا خیر) به شرطی که به‌طور صحیح وارد تذکر لسانی شوند مورد حمایت خود قرار خواهد داد.

در پایان به پاس فداکاری و غیرت‌مردی دانشجو علی علیزاده اول توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر به این دانشجو لوح سپاس، ایثار و هدیه‌ای تقدیم شد.

به گزارش آنا، حادثه حمله‌ور شدن اراذل و اوباش به علیزاده اول دانشجوی ناهی از منکر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر شب ۸ اردیبهشت مصادف با سالروز شهادت شهید حمیدرضا الداغی (شهید غیرت) اتفاق افتاد، او نیز هنگامی که اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های سبزوار برای دو دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده بودند برای دفاع از آنان با اراذل درگیر شد و به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • کاهش ۵۰ درصدی سود کانال سوئز در پی تحولات دریای سرخ
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • آیین گاوکشان 
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه