Web Analytics Made Easy - Statcounter

عظیم جزیده مربی تیم ملی والیبال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره واکسینه شدن خود پیش از رقابت‌های المپیک توکیو بیان کرد: فرآیند بسیار خوبی انجام شد و طی آن دوز اول واکسن را تزریق کردیم. امیدوارم شرایطمان به صورت طبیعی طی شود تا دوز دوم را چهاردهم اردیبهشت دریافت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احساس خوبی دارم و امیدوارم در کنار ما مردم واکسینه شوند و جامعه به روز‌های عادی خود برگردد.

جزیده درباره ابتلای خود به ویروس کرونا عنوان کرد: من سال گذشته به ویروس کرونا مبتلا شدم و مادرم را به واسطه این ویروس از دست دادم. شرایط بسیار سختی بود، اما الان نسبت به گذشته وضعیت بهتری دارم. امیدوارم روزی خبر واکسینه شدن کل جامعه را بشنوم.

مربی تیم ملی درباره شرایط ملی پوشان والیبال عنوان کرد: وضعیت هر روز بهتر از گذشته می‌شود. در شروع تمرینات تست کرونای ۵ نفر از بازیکنان مثبت شد. این شرایط روی اردو تاثیر می‌گذارد، اما بعد از گذشت یک هفته روند تمریناتمان تخصصی‌تر شده است. امیدوارم با حضور آلکنو تیم خوبی را روانه  المپیک کنیم. با حضور آلکنو مطمئنا شرایط بهتر هم خواهد شد. شرایط برای المپیک سخت بوده و برای برنامه ریزی این رقابت‌ها کمی زود است. امیدوارم با برگزاری بازی‌های تدارکاتی بازیکنان به چالش کشیده شوند تا برنامه هایمان به بار بنشیند.

او در پاسخ به این سوال که آیا در خوابگاه بازیکنان سوسک و موش دیده می‌شود، عنوان کرد: شرایط اردویی بسیار خوب و راضی کننده است و نسبت به گذشته بهتر هم می‌شود. من سوسک و موشی در خوابگاه ندیدم و شرایط از دید من خوب است.

بیشتر بخوانید

خوش خبر: اگر برایم شایعه نسازند، تعجب می‌کنم/ همیشه در تمام اتفاقات تیم ملی والیبال، متهم ردیف اول بوده‌ام

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا بلوکات بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران پس از سال‌ها دوری از بازی در تئاتر، با نمایش «خارشتر» روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی به نویسندگی هدی آهنگر و کارگردانی سیدعلی موسویان و تهیه‌کنندگی وحید کریمی به‌زودی میزبان علاقه‌مندان خواهد شد.

از فعالیت‌های تئاتری لیلا بلوکات می‌توان به بازی در نمایش‌های «شکار مرغابی»، «رام کردن مرد سرکش»، «خرده جنایت‌های زن و شوهری»، «هفت عصر، هفتم پاییز»، «شیروانی داغ»، «ماسک»، «اولئانا»، «هوس و هفت دقیقه»، «روز سیاوش» و… اشاره کرد.

در نمایش «خارشتر» علاوه بر لیلا بلوکات دیگر بازیگران مطرح تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران نیز حضور دارند که اسامی آن‌ها و دیگر اطلاعات اجرا به‌زودی اعلام می‌شود.

تمرین‌های این نمایش آغاز شده و در حال گذراندن مراحل آماده‌سازی است.

کد خبر 6091061 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند