Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، امان‌الله پیشوا، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، با اشاره به وجود مرکز خدمات مشاوره و روانشناختی امین در واحد تهران شمال اظهار کرد: این مرکز مشاوره در ایام معمول به ارائه خدمات تخصصی مشاوره‌ای در زمینه‌های روانشناسی، مذهبی، مددکاری و پزشکی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرکز مشاوره امین در ایام قرنطینه و با وجود محدودیت‌های تردد دوران کرونا، خدمات مشاوره‌ای خود را در همه زمینه‌های تخصصی ذکر شده ارائه می‌دهد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال بیان کرد: ارائه خدمات مرکز به تمامی دانشجویان، اساتید، کارکنان و خانواده‌های آنان در ایام قرنطینه و محدویت‌های تردد کرونا، به‌صورت آنلاین و رایگان بوده و خوشحالیم که با نقش پیشگیرانه، حمایتی و درمانی به خانواده دانشگاه آزاد واحد تهران شمال خدمت می‌کنیم.

پیشوا خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق شماره تماس‌های اعلام شده توسط مرکز مشاوره، نسبت به تعیین زمان مناسب و هماهنگی جهت دریافت خدمات مرکز مشاوره و روانشناختی امین اقدام کنند. همچنین مشاوره فردی می‌تواند از طریق جلسه تصویری و صوتی و با رعایت تمامی اصول رازداری حرفه‌ای و تخصصی توسط متخصصان و با تنظیم وقت قرار قبلی اراه شود.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1092963 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال مشاوره تحصیلی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال مشاوره تحصیلی واحد تهران شمال دانشگاه آزاد مرکز مشاوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات قهرمانی کارکنان و استادان منطقه دو شمال‌غرب کشور با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های واحد‌های دانشگاهی تبریز، ارومیه، میانه و بناب به صورت دوره‌ای به مدت سه روز باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در هر سه بازی خود توانست با نتایج دو بر صفر و بدون باخت حریفان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

تیم‌های واحد تبریز و واحد ارومیه نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میانه با کسب عنوان قهرمانی به مسابقات کشوری که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌‌ماه در واحد اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

مسابقات والیبال کارکنان و استادان منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

سیروس منصوری، سیامک وفاییان، علی صدری، سهیل قندچی، سعید اکبری، رضا غیابی و ابراهیم مسیبی بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند