Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@03:07:41 GMT

 چند تهرانی متقاضی مسکن ملی شدند ؟

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۴۲۱۲

 چند تهرانی متقاضی مسکن ملی شدند ؟

به گزارش خبرآنلاین، خلیل محبت خواه در حاشیه کلنگ زنی پروژه ۸۰۰ واحدی مسکن ملی با بیان اینکه پروژه ۸۰۰ واحدی در ۲۰ بلوک که امروز در محله اسلام شهر کلنگ زنی می‌شود از مهم‌ترین پروژه‌های مسکن ملی در استان تهران به شمار می‌رود، گفت: ۴۳ هزار و ۷۶۲ نفر از شهروندان استان تهران در ۶ سایت اقدام ملی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران شامل شهرهای اسلام شهر، رباط کریم، شهریار، پاکدشت، قرچک و نصیرشهر ثبت نام داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این میزان، ۲ هزار متقاضی واریز وجه کامل داشته و دو برابر این تعداد معادل ۴ هزار واحد اداره کل راه و شهرسازی استان تهران عملیات اجرایی پروژه‌های اقدام ملی را در ۶ سایت تهران آغاز کرده است.

محبت خواه بیان کرد: اعتبار این پروژه بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد ریال است که از طریق تسهیلات بانکی، تسهیلات زمین دولتی و آورده مردمی انجام خواهد شد.

گفتنی است، با حضور وزیر راه و شهرسازی، پروژه ۸۰۰ واحدی شهید سردار سلیمانی واوان و پروژه ۵۰۰ واحدی شهریار در قالب طرح اقدام ملی تولید مسکن امروز رسماً آغاز شد.

223224

کد خبر 1504373

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مسکن قیمت مسکن طرح مسکن ملی مسکن ملی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود

سعادتی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه سامانه خودنویس یکی از مهم ترین برنامه های دولتی در حوزه بازار اجاره مسکن به شمار می‌رود که خود  باعث شده بازار مسکن به ثبات و آرامش برسد گفت: بازار اجاره مسکن یکی از مهم‌ترین بازارهایی است که نیاز به ساماندهی داشت که دولت با راه اندازی این سامانه از سال گذشته این اقدام را انجام داده است.

وی افزود: راه اندازی سامانه خودنویس نقش موثری در کاهش مدت زمان انتظار متقاضیان دارد و از سوی دیگر این اقدام  باعث می شود دست دلالان و سوداگران از این بازار کوتاه  شود.

کارشناس سیاست گذاری مسکن اظهار کرد: بازار اجاره مسکن در حال حاضر می‌تواند زمینه را برای بهبود و تقویت قدرت مستاجران فراهم کند و از سوی دیگر این اقدام خود آرامش را به این بازار عرضه می‌کند.

وی افزود: کاهش حق الزحمه‌های نجومی و همچنین  برچیده شدن دست مشاوران املاک متخلف از دیگر مزایای این سامانه به شمار می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی مسکن مهر ۲۸۵ واحدی گیان نهاوند
  • طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • طرح‌های نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن