Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@17:56:28 GMT

اجرای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در استان قزوین

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۴۲۲۱

اجرای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در استان قزوین

محمدی از اجرای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان و نظارت بر بازار در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی قزوین، «هوشنگ محمدی» با اشاره به اجرای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان بیان کرد: این طرح سراسری بوده و با مشارکت دستگاه های نظارتی نظیر سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و غیره اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: در طرح ضیافت ماه رمضان با مشارکت دستگاه های مذکور به بازارهای اصلی عرضه کننده کالاها و خدمات اساسی و با تأکید بر مصوبات ستاد کرونا، گشت مشترک اعزام می شود.

 

وی عنوان کرد: در این اقدام، تمامی عرضه کنندگان کالا و مایحتاج اساسی و ضروری مردم در سطح استان، مورد هدف قرار گرفته و به پیشگیری از تخلفات صنفی و صیانت از حقوق مصرف کنندگان توجه ویژه ای می شود.

 

محمدی اعلام کرد: شعب ویژه ای برای تخلفات احتمالی ماه رمضان در نظر گرفته شده و پرونده هایی که در طرح سراسری ضیافت تشکیل و به این اداره کل ارسال می شوند خارج از نوبت و در اسرع وقت رسیدگی می شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: این طرح از ابتدای ماه رمضان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و شهروندان می توانند در صورت داشتن هرگونه شکایت به سامانه t135.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ماه رمضان ماه مبارک رمضان طرح ضیافت ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از اجرای ۱۳۰ طرح آبیاری نوین با معدل پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصد در حدود ۲۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان خبر داد.

محمدحسین عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از اجرای ۱۳۰ طرح آبیاری نوین با معدل پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصد در حدود ۲۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان خبر داد و اظهار کرد: یک هزار و ۹۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی در قالب ۱۳۰ طرح با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصد در دست اجرا برای سامانه‌های نوین آبیاری است.

وی از تجهیز ۱۲۴۴ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین به سامانه نوین آبیاری خبر داد و افزود: این میزان تجهیز زمین‌های کشاورزی به سامانه آبیاری نوین در یک‌سال گذشته و در قالب اجرای ۴۹ طرح آبیاری نوین صورت گرفته است.

رئیس جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه قزوین جزو ۱۰ استان برتر کشور در راه‌اندازی سامانه‌های آبیاری نوین است، خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح سامانه‌های نوین آبیاری تاکنون بیش از ۶۰ هزار هکتار از اراضی به سامانه نوین آبیاری مجهز شده است.

عطایی تعهد اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در این استان را ۳۰۰۰ هکتار عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تأمین به موقع اعتبار بتوان به این هدف دست پیدا کنیم.

کد خبر 747488

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران