Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@13:10:33 GMT

افتتاح سه طرح بزرگ صنعت آب و برق در کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۴۲۲۳

افتتاح سه طرح بزرگ صنعت آب و برق در کشور

صبح امروز در هفته دوم هر هفته الف_ب ایران در سال ۱۴۰۰ با حضور وزیر نیرو، سه طرح مهم صنعت آب و برق افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو ۶ پروژه صنعت آب و برق در ۳ استان کشور امروز افتتاح شد. ۶ پروژه صنعت آب و برق به ارزش ۵۱۴.۵ میلیارد تومان در سه استان خوزستان، سیستان و بلوچستان و مازندران، امروز سه‌شنبه با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو و در قالب دومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ۶ پروژه آماده افتتاح در این سه استان، سه پروژه برای خوزستان، دو پروژه سهم استان سیستان و بلوچستان و یک پروژه نیز در استان مازندران به صورت ویدئوکنفرانسی به بهره‌برداری رسید.

سه پروژه آماده افتتاح صنعت برق در استان خوزستان شامل "فاز اول پست ۱۳۲.۳۳ کیلوولت سردشت و خط ارتباطی آن"، "پست ۱۳۲ کیلوولت GIS بیدبلند و خطوط ارتباطی آن" و "پست ۱۳۲ کیلوولت پاک چوب و خط ارتباطی آن" است که در شهرستان‌های دزفول، ماهشهر و شوش با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه، افزایش قدرت مانور و ایجاد رضایت عمومی افتتاح خواهد شد.

بر این اساس، پروژه‌های "فاز چهارم آب شیرین‌کن زاهدان" و" آبرسانی به ۲۰ روستا" جهت تامین آب پایدار و سالم ۵ هزار و ۱۸ نفر جمعیت تحت پوشش در دو شهرستان تفتان و زاهدان، دو پروژه آماده افتتاح در استان سیستان و بلوچستان است.

همچنین افتتاح "سد لاستیکی لاریم" با حجم مخزن یک میلیون مترمکعب و ۴۰ هکتار وسعت دریاچه تنها پروژه آماده افتتاح در استان مازندران است که امروز با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو در قالب دومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مصرف برق شرکت برق برق پروژه آماده افتتاح صنعت آب و برق افتتاح شد وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم

حسین عوض، وزیر امور خارجه سودان در حاشیه اجلاس سازمان همکاری اسلامی با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، امیرعبداللهیان ضمن تبریک انتصاب وزیر امور خارجه جدید سودان، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان و آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به این کشور هستیم.

امیرعبداللهیان همچنین تاکید کرد: دشمنان سودان جایگاه مهم این کشور را می‌دانند و سال ها برای تجزیه سودان تلاش کردند و اکنون آتش جنگ داخلی را به دامن این کشور انداخته‌اند و امیدواریم به زودی شاهد بازگشت آرامش و ثبات به سودان باشیم.

حسین عوض وزیر امور خارجه جدید سودان نیز با ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر از مواضع اصولی ایران در حمایت از سودان، بر سابقه روابط تاریخی و دیرینه دو کشور و اهتمام کشورش به روابطی راسخ و ممتد با ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور در بهترین سطح گسترش یابد.

حسین عوض همچنین آخرین تحولات و اوضاع این کشور و بروز ناامنی و بی ثباتی توسط شبه نظامیان با دخالت ک حمایت برخی دولت های خارجی و غربی را برای همتای ایرانی خود تشریح کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • پیام تشکر وزیر کشور برای یافتن یسنا
  • قدردانی وزیر کشور از نیرو‌های امدادی در یافتن کودک گلستانی
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی