Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا در خصوص آخرین وضعیت پرونده «آزاده نامداری» اظهار کرد: خبری در ارتباط با پزشکی قانونی منتشر شد در حالی که نظریه پزشکی قانونی واصل نشده بود. بررسی‌های قضایی و پزشکی قانونی جنایی بودن این موضوع را منتفی می‌داند. با توجه به جنایی نبودن پرونده پزشکی قانونی نظر خودش را اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برچسب ها: سخنگوی دستگاه قضا ، آزاده نامداری

منبع: خرداد

کلیدواژه: سخنگوی دستگاه قضا آزاده نامداری پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست حماس برای اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی جهت شناسایی اجساد گورهای دسته‌جمعی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» خواستار اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی پیکر شهدایی شد که توسط ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی اعدام شده و در گورهای دسته‌جمعی در بیمارستان ناصر در خان یونس دفن شدند.

به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد با ادامه تلاش تیم‌های پزشکی برای یافتن اجساد شهدایی که توسط ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی اعدام شده و در گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر در خان یونس دفن شدند، مجددا از سازمان ملل و دیگر نهادهای بین‌المللی ذی‌ربط می‌خواهیم تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی و تجیزات لازم را برای جست و جوی مفقودین و شناسایی اجساد شهدا به نوار غزه اعزام کنند، به ویژه اینکه هویت بیش از نیمی از ۲۹۲ جسدی که تاکنون در بیمارستان ناصر کشف شده‌اند، مشخص نشده است.

در این بیانیه آمده است: ما بر ضرورت تشکیل فوری کمیته مستقل بین‌المللی برای تحقیق در مورد این جنایت وحشیانه تاکید داریم که روز به روز ابعاد تازه‌تری از آن مشخص می‌شود، از جمله کشف گورهای دسته جمعی شامل اجساد بیماران و مجروحان غیرنظامی و زنان و کودکان که مورد شکنجه وحشیانه قرار گرفتند، علاوه بر وجود نشانه‌هایی دال بر دفن زنده بعضی از آن‌ها.

حماس تأکید کرد: ما نسبت به چشم‌پوشی از این جنایات و ادامه سیاست حمایت از رژیم اشغالگر و سرپوش نهادن بر جنایات آن و مصون نگه داشتن جنایتکاران اسرائیلی از هرگونه مجازات هشدار می‌دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست حماس برای اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی جهت شناسایی اجساد گورهای دسته‌جمعی
  • ۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • کنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگذارد
  • دست رد سوئیس به استفاده از سود اموال مصادره شده روسیه