Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@16:27:40 GMT

پیروانی: نیازمند امکانات بهتری هستیم

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۴۴۸۶

پیروانی: نیازمند امکانات بهتری هستیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه هماهنگی اولین بازی این تیم، به شرایط میزبانی هندی‌ها اعتراض کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، صبح امروز جلسه هماهنگی اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در گروه پنجم به میزبانی کشور هند و جزیره گوا برگزار شد. این جلسه به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت آنلاین و وبینار انجام گرفت و 26 نفر از مسئولان چهار باشگاه به همراه مدیران ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا در آن حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
از سوی پرسپولیس، افشین پیروانی مدیر تیم و امیرعلی حسینی مدیر بین‌الملل باشگاه حاضر بودند.  

در این جلسه، تمامی پروتکل‌های برگزاری مسابقات از ابتدا تا انتها مورد بررسی قرار گرفت و مدیران هر تیم برای دقایقی به صحبت پرداختند. زمانی که نوبت بحث به پیروانی رسید، او نسبت به برخی مسائل اعتراض کرد.

 

پیروانی در بخشی از صحبت‌های خود گفت: قبل از اینکه در خصوص بازی‌ها بحث کنیم، باید از مشکلات موجود بگوییم و امیدواریم مسئولان، نسبت به اتفاقاتی که رخ داده پاسخگو باشند. ما در چند مرحله دچار مشکل بودیم. شرایط پرواز و ارائه ویزا تا دریافت پاسخ تست کرونا که حدود 40 ساعت به طول انجامید، باعث ایجاد نارضایتی در تیم ما شده است. وضعیت ترانسفر و امکانات از جمله محل و ساعت تمرین هم جزو چالش‌های اساسی ما بوده و من که بیش از سه دهه در فوتبال فعالیت می‌کنم، چنین شرایط و برنامه‌ریزی را تجربه نکرده‌ام.

 

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس همچنین اضافه کرد: بازی پایانی ما در این گروه، در یک ساعت برگزار نمی‌شود و من چنین موضوعی را در هیچ کجای دنیا ندیده بودم. مسئولان کنفدراسیون فوتبال و میزبانان ما در کشور هند محترم هستند و ما به انتخاب شهر گوا برای میزبانی احترام می‌گذاریم ولی نیازمند امکانات بهتری از سوی میزبان هستیم و امیدواریم این شرایط در روزهای آینده دچار تغییر شود.

 

مدیران ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته اجرایی لیگ قهرمانان 2021 ضمن تائید صحبت‌ها و اعتراضات پیروانی در جلسه 90 دقیقه‌ای، اعلام کردند در تلاش برای ایجاد شرایط بهتری هستند هر چند نمی‌توانند در مدت زمان کوتاه، همه چیز را تغییر دهند.

افشین پیروانی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: افشین پیروانی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل

به گزارش همشهری آنلاین، پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدارهای حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی هایی می کنند اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

کد خبر 847447 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!