Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:32:27 GMT

دکوراسیون با شیشه رنگی

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۴۶۹۸

دکوراسیون با شیشه رنگی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این روزها دکوراسیون داخلی و نماسازی ساختمان‌های مسکونی و تجاری اهمیت بیشتری نسبت به گذشته دارد. استفاده از رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی می‌تواند جلوه بی نظیری به محیط شما ببخشد. استفاده از شیشه‌های رنگی یکی از بهترین راهکارها برای مدرن سازی دکوراسیون و طراحی فضاهای خاص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سال‌های دور و در معماری چند صد سال تا چند هزار سال پیش نیز از شیشه‌های رنگی برای تزئین دیوار، شیشه پنجره و جلوگیری از ورود نور به داخل منازل استفاده می‌شد.

اما امروزه استفاده از شیشه رنگی تنها در معماری سنتی و برای رنگی کردن پنجره‌ها کاربرد ندارد. امروزه این شیشه‌ها به یکی از جذاب ترین نمادها جهت جلوه بخشیدن به فضاهای مدرن تبدیل شده اند و استفاده‌های مختلفی دارند.

انواع شیشه رنگی

شیشه‌های رنگی به دسته بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شود. شیشه رنگی لمینت، شیشه رنگی دکوراتیو، شیشه رنگی سکوریت و شیشه رنگی لاکوبل. این شیشه‌ها معمولاً به صورت براق، مات و متالیک تولید می‌شوند و ضخامت‌های مختلفی دارند. ضخامت ۵ و ۶ میلی متری شیشه رنگی برایدیوارپوش و تخته وایت برد استفاده می‌شود. ضخامت ۱۰ میلی متری برای صفحه کابینت و نمای ساختمان استفاده می‌شود. شیشه‌های ۱۶ تا ۲۰ میلی متری نیز برای ساخت اپن آشپزخانه و میزهای بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کدام شیشه رنگی باکیفیت تر است؟

برای تشخیص کیفیت شیشه رنگی یا شیشه لاکوبل باید به عوامل متعددی توجه داشته باشید. نکته اولی که باید درباره انواع شیشه‌های رنگی بدانید این است که هر چقدر شیشه با کیفیت تر باشد، ظاهر آن شفاف‌تر است. شیشه‌هایی که برای تولید شیشه رنگی در تترافرم مورد استفاده قرار می‌گیرند، بسیار مرغوب هستند و ظاهری شفاف و زلال دارند. بسیاری از تولیدکنندگان برای تولید شیشه رنگی از شیشه‌های فلوت یا کلییر استفاده می‌کنند.

این شیشه‌ها معمولاً به دلیل وجود ناخالصی کمی مایل به سبز هستند. اما شیشه‌های درجه یک کریستالی با کمترین میزان ناخالصی ظاهری شفاف و براق دارند. به طور معمول این موضوع بیشتر در شیشه‌های سفید رنگ، کرم کاراملی و نسکافه‌ای بیشتر خودنمایی می‌کنند. بنابراین کیفیت شیشه مورد استفاده در شیشه‌های رنگی تاثیر زیادی بر ظاهر آن دارد.

خرید شیشه رنگی

مهم‌ترین موضوعی که باید در زمان خرید شیشه رنگی مدنظر قرار دهیم نوع کاربرد فضایی است که قرار است شیشه رنگی در آن استفاده شود. برخی از مدل‌ها و رنگ‌های شیشه رنگی برای استفاده در قسمت خارج از ساختمان قابل استفاده هستند. برخی دیگر نیز به عنوان شیشه بین کابینتی و یا جلوه بخشیدن به دیوار داخلی منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولاً استفاده از رنگ‌های تیره برای قسمت‌های خارجی ساختمان مناسب‌تر است.

در مقابل برای طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای مسکونی، بهتر است از رنگ‌های روشن و جذاب استفاده شود. از طرف دیگر اگر قصد دارید با نصب و اجرای شیشه رنگی فضای خود را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان دهید، بهتر است از یک شیشه رنگی روشن و براق استفاده کنید. بررسی مدل‌ها و رنگ‌های متنوع موجود در بعضی از شرکت‌ها در کنار دریافت مشاوره رایگان، به شما کمک می‌کند تا انتخابی هوشمندانه و درست را تجربه کنید.

کاربرد شیشه رنگی

این روزها استفاده از شیشه رنگی هم در دکوراسیون سنتی و هم در معماری مدرن و امروزی بسیار رایج است در دکوراسیون مدرن شیشه رنگی برای جلوه بخشیدن به دیوار برخی از بخش‌های داخلی خانه و یا پوشاندن سطح دیوار سرویس بهداشتی و حمام استفاده می‌شود. این کار موجب می‌شود تا فضای خانه بزرگ‌تر از چیزی که هست به نظر برسد. از طرف دیگر از این شیشه‌ها به عنوان شیشه رنگی بین کابینت آشپزخانه، شیشه روی میز، کفپوش، نماسازی ساختمان، تراس، طراحی درب‌های منحصر به فرد و همچنین تزیین دیوار مراکز تجاری اداری و فروشگاه‌ها استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از شیشه رنگی

شیشه‌ها رنگی تترافرم همگی کیفیت بسیار بالایی دارند و در رنگ‌ها و انواع مختلفی تولید می‌شوند. این شیشه‌ها قابلیت سکوریت شدن دارند. نصب و راه اندازی شیشه رنگی بسیار ساده است. شما می‌توانید به راحتی این شیشه‌ها را تمیز کنید و از آنجایی که شیشه رنگی مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت دارد، می‌توان از آن در فضای بیرون از خانه و در محیط‌های گرم و مرطوب نیز استفاده نمود.

تترافرم یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید کننده و فروش انواع شیشه رنگی شیشه هوشمند پارتیشن و آینه است که با داشتن ۳۵ سال سابقه در تولید و فروش بهترین کالاها و خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهند. این شرکت با به کارگیری دستگاه‌های به روز و ایتالیایی و استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک وارداتی محصولاتی بسیار با کیفیت به روز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

این شرکت با ارائه جدیدترین طرح‌ها و رنگ‌های شیشه رنگی استفاده از پوشش لمینت محصولات ای متنوع و خاص عرضه می‌کند که کلیه محصولات دارای گارانتی خدمات پس از فروش می‌باشد. تترافرم برای تولید شیشه‌های رنگی از شیشه لاکوبل استفاده می‌کند و شما می‌توانید از میان ۳۵ رنگ متنوع این شیشه‌ها محصول مورد نظر خود را در ضخامت‌های مختلفی همچون ۴ میل، ۶ میل ۱۰ میل و ۱۶ میل سفارش دهید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5188196

منبع: مهر

کلیدواژه: دکوراسیون منزل قیمت پنجره کسب و کار کسب و کار کولر گازی گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی کسب و کارهای اینترنتی تعمیرات تخصصی پلاستیک تبلیغات روسیه اینترنت پرسرعت فرصت شغلی ساعت هوشمند لوازم خانگی استفاده از شیشه استفاده می شود شیشه های رنگی مورد استفاده شیشه ها شیشه رنگی رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 


تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی

پیش از آنکه آلمان تحت پیشوایی هیتلر، جنگ جهانی دوم را آغاز کند، دوره شکوفایی و قدرتی داشت که تصاویر این ویدیو نشانی از آن دوران است. در بخشی از این ویدیو، مراسم اهدای پرچم طلایی به کارخانه هواپیماسازی سیبل فلوگزگورک در هاله را خواهید دید. در دوره ناسیونال سوسیالیسم (نازیسم) به آن دسته از واحد‌های عملیاتی جبهه کارگری آلمان (ده آ اف) که بیش از ۲۰۰ عضو داشتند پرچم رسمی داده می‌شد. این پرچم‌ها پیش‌زمینه سرخی داشتند که در مرکز آن سمبل دا آ اف قرار داشت. (یک چرخ‌دنده سیاه با ۱۴ دندانه که درون آن یک صلیب شکسته بود) از ابتدا هم بسته به نوع واحد این پرچم‌ها، اندکی با یکدیگر تفاوت داشتند، اما در سال ۱۹۳۶ هیتلر برای افزایش بهره‌وری بنگاه‌های اقتصادی، نام ناسیونال سوسیالیسم الگو را معرفی کرد. این عنوان به شرکت‌هایی داده می‌شد که توانسته باشند، به بهترین شکل سبک زندگی نازی که رژیم هیتلر پروپگاندای آن را تعریف کرده بود پیاده کنند. اضافه بر این، عنوان در اول می ‌هر سال این واحد، این امتیاز را پیدا می‌کرد که به عنوان یک شرکت الگو، پرچم طلایی دا آ اف را داشته باشد که یک پرچم خاص به شمار می‌رفت. این پرچم تنها یک سال به آن شرکت داده و در سال بعد شرکت الگو دوباره انتخاب می‌شد.

 


ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش

ماشین‌های خودران شاید رویایی است که به اندازه خود وسایل نقلیه عمر داشته باشند. این تصاویری است از یک ماشین خودران که در سال ۱۹۷۱ تهیه شده و نشان می‌دهد که یک خودرو مسیری را بدون راننده و با کمک امواج الکترونیکی و واحد دریافت‌کننده‌ای که در جلو آن نصب شده طی می‌کند. این اولین نمونه از ماشین خودران را که شاید اولین گام در مسیر رسیدن به تکنولوژی‌های پیشرفته امروزی باشد در ویدیو تابناک ببینید.

 

 

زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری

رفیق بهاءالدین حریری (ابو بهاء) مشهور به رفیق حریری، سیاست‌مدار، نخست‌وزیر و فعال اقتصادی لبنانی _ سعودی بود. وی طی دو دوره بین سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۸ و از ۲۰۰۰ تا استعفایش در ۲۰ اکتبر ۲۰۰۴ نخست‌وزیر لبنان بود. او رهبری پنج کابینه در دولت لبنان را طی دوران مسئولیتش برعهده داشت. در ۱۴ فوریه ۲۰۰۵ بر اثر انفجار بر سر راه کاروان موتوری‌اش در بیروت به قتل رسید. حزب‌الله با استناد به تصاویر ویدئویی از تحرکات هوایی اسراییل بر فراز بیروت در مسیر حرکت رفیق حریری و نیز حضور «غسان الجد» یک روز قبل از ترور در محل جنایت، تاکنون اسرائیل را مسئول این ترور می‌داند، اما در ادامه اسنادی منتشر شد که از نقش عربستان در این ترور حکایت داشت. حریری خواستار خروج سوریه از خاک لبنان بود و همین باعث شد سوریه نیز در معرض اتهام قرار بگیرد و پس از ترور رفیق حریری، ارتش سوریه تحت فشار افکارعمومی، خاک لبنان را پس از سه دهه ترک کرد. پس از این اتفاق، اسرائیل به لبنان حمله کرد که جنگ ۳۳ روزه رقم خورد. زنجیره این اتفاقات را در تابناک می‌بینید.

 

 

قطارهای شهری را چگونه می‌شویند؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که قطار‌های شهری و ترن‌های مترو چگونه تمیز می‌شوند؟ در این ویدیو چگونگی شست و شوی آنها را می‌بینید.

 

 

تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K

وقتی جهان را از بالا نگاه کنید، این کره خاکی را از زاویه‌ای دیگر تماشا می‌کنید که می‌تواند شگفتی تازه‌ای در مواجهه با شکوه هستی برای هر تماشاگری رقم بزند. برش‌هایی از گوشه گوشه زمین را با کیفیت 4K در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • میمند شهر ملی شیشه گری
  • ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان رونمایی شد
  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد
  • خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K