Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت AFC گزارشی در مورد آماده ترین مهاجمان در آستانه آغاز لیگ قهرمانان آسیا 2021 منتشر کرده که نام محمد عباس زاده هم بین این بازیکنان به چشم می خورد

محمد عباس زاده بدون هیچ تردیدی یکی از بهترین بازیکنان تراکتور در لیگ بیستم بوده است.

به گزارش طرفداری، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی 6 مهاجم روی فرم در لیگ قهرمانان آسیا 2021 قبل از آغاز این رقابت ها پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 مهاجم روی فرم این رقابت ها از دید سایت AFC عبارتند از: گومیس (الهلال عربستان)، محمد عباس زاده (تراکتور)، عمر خربین (الوحده امارات)، بغداد بونجاح (السد قطر)، میشل اولونگا (الدحیل قطر) و ایمن حسین (نیرو هوایی عراق).

سایت AFC درباره عباس زاده نوشت:

محمد عباس زاده اکنون در 30 سالگی در لیگ ایران عملکرد خوبی در فصل جاری داشته است. عباس زاده می خواهد تراکتور را در این رقابت ها کمک کند تا از مرحله گروهی صعود کند.

عباس زاده با نزدیک شدن لیگ ایران به نیمه راه خود با به ثمر رساندن 9 گل در رده سوم بهترین گلزنان لیگ ایران قرار دارد. او به صورت میانگین در هر دو بازی یک گل به ثمر رسانده است. مهاجم ایرانی امیدوار است این عملکرد خوب خود در لیگ را در لیگ قهرمانان آسیا تکرار کند و تراکتور را کمک کند تا به مرحله حذفی صعود کند.

عباس زاده 3 سال سابقه بازی برای پرسپولیس را دارد. او در لیگ قهرمانان آسیا 2015 به همراه پرسپولیس حضور داشت ولی در اکثر بازی ها نیمکت نشین بود و زمانی برای بازی پیدا نکرد. بعد از 6 سال عباس زاده امیدوار است به همراه تراکتور عملکرد خوبی داشته باشد.

اخبار داغ 

مهران غفوریان در بیمارستان بستری شد! + فیلم دلخوری سرمربی نساجی از یحیی گل محمدی / ساکت الهامی از ابراهیم شکوری شکایت کرد پیروزی دالکورد با گلزنی بختیار رحمانی برترین های قرن با ستار همدانی: ایویچ بهترین مربی بود | هافبک دفاعی مگر داریم به جز کریم باقری؟! زلاتان ابراهیموویچ به نقض پروتکل های بهداشتی متهم شد / عکس تیمی در کلمبیا با 7 بازیکن مقابل حریف خود قرار گرفت / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا محمد عباس زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر العین قرار گرفت و در بازی رفت 4-2 شکست خورد و در بازی برگشت با نتیجه 1-2 پیروز شد اما این پیروزی برای صعود تیم عربستانی به فینال کافی نبود‌ و آنها در مجموع با نتیجه 5-4 شکست خوردند.

نیمار که به دلیل پارگی رباط صلیبی در جریان بازی با تیم ملی برزیل مقابل اروگوئه در مقدماتی جام جهانی 2026، از اکتبر گذشته در ترکیب الهلال غایب است، در این دو بازی هم حضور نداشت.

او در فصل جاری تنها در 5 بازی با الهلال شرکت کرد (دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا و سه بازی در لیگ حرفه‌ای عربستان) و یک گل زد و 3 پاس گل داد، اما با این حال منتظر قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا بود تا به یک دستاورد تاریخی بی‌سابقه دست یابد.

نیمار که پیش از این در فصل 2014-2015 با بارسلونا به قهرمانی اروپا رسیده بود، در آستانه تبدیل شدن به اولین بازیکن تاریخ بود که قهرمان لیگ قهرمانان آسیا و لیگ قهرمانان اروپا شده است، اما او هم مانند کریستیانو رونالدو، سادیو مانه و همچنین کریم بنزما در این مسیر ناکام ماند.

آندرس اینیستا و ژاوی هرناندز نیز دو بازیکن دیگری هستند که پیش از این در تیم‌های آسیایی بازی کرده‌‌اند اما در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا موفق نبوده‌اند.

دیگر خبرها

  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است