Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به استقبال گسترده از نخستین طرح فروش دیگنیتی، از فروش مجدد این خودرو در ماه آینده (27 اردیبهشت) خبر داد.

به گزارش برنا، امیر میرمنصف معاون مدیر عامل و رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن ضمن تشکر از استقبال مشتریان از اولین طرح فروش دیگنیتی گفت: این خودرو به صورت نقد با قیمت هفتصد و چهل و نه میلیون و پانصد هزار تومان در شش رنگ سفید، مشکی، خاکستری گرافیتی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی به فروش رسید که با استقبال گسترده متقاضیان خرید خودرو رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ثبت نام و استقبال برای خرید خودروی دیگنیتی گویای آن است که مردم به محصول جدید گروه بهمن اعتماد دارند و به این اطمینان رسیدند که دیگنیتی مطابق با سلایق و علایق آنها و با کیفیت بالا عرضه شده است.

معاون مدیر عامل گروه بهمن اظهار کرد: علیرغم تصویب مجوز پیش فروش دیگنیتی در کمیته خودرو در اسفند ماه سال ۱۳۹۹، به دلیل عدم ابلاغ کتبی موافقت نامه مذکور توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیش فروش نداریم و به تدریج خودروهای تولیدی به صورت فروش فوری عرضه می شوند تا هموطنان محترم بتوانند با قیمت قطعی از شرکت بهمن موتور خریداری نمایند.

در همین راستا مرحله دوم فروش در 27 اردیبهشت سال 1400 انجام می شود و به متقاضیان اطمینان می دهیم که طرح های فروش تکرار و این استمرار با جدیت دنبال خواهد شد.

میرمنصف با اشاره به اینکه استراتژی توسعه گروه بهمن بر اساس تمایز است، گفت: سال گذشته مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور در بهمن افتتاح شد که یک مرکز متمایز از سایر خودروسازان است. در زمینه انتخاب خودروها هم همواره این موضوع را لحاظ کردیم و برترین خودروها را با توجه به نیاز بازار و سلایق مشتریان عرضه می کنیم. گروه بهمن همانطور که خدمات متمایز ارائه می دهد، در قیمت فروش هم توجه ویژه به مشتریان دارد و خودروی دیگنیتی را با کمترین سود عرضه کرده است.

گفتنی است دیگنیتی اولین خودروی SUV کوپه عرضه شده در داخل کشور می باشد و در فاز نخست تولید، 20 درصد آن داخلی سازی شده است. دیگنیتی از به روزترین فناوری ساخت خودرو بهره می‌برد و امکانات و ویژگی های فنی و ظاهری‌ این خودرو در کنار قیمت بسیار مناسب، آن را از سایر محصولات هم‌رده متمایز کرده است.

ظاهر زیبا و مشتری پسند، قوای محرکه ارتقا یافته و امکانات و تجهیزات فنی، ایمنی و رفاهی دیگنیتی، رانندگی مطمئن و راحتی را تضمین می کند که نخستین فروش این خودرو بر اساس برنامه ارائه شده قبلی به صورت نقد در ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ انجام شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون خدمات پس از فروش خودرو معدن خودروسازان فناوری خودرو گروه بهمن فروش دیگنیتی گروه بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز

مهدی تقدسی از آغاز اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز (یکشنبه)  خبر داد و گفت: چهار خودروی وارد شده صرفاً برای متقاضیان دور اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١) عرضه خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه خودروها اعلام کرد این مرحله از فروش خودروهای وارداتی که اولین دور از فروش خودروهای برقی است، صرفاً برای متقاضیان مرحله اول ثبت‌نام‌ خودروهای وارداتی که اسفند ماه سال ١۴٠١ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

او افزود: در این دور از فروش خودروهای وارداتی،  دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.

متقاضیان از عصر امروز (یکشنبه) تا پایان روز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت ماه) فرصت دارند از بین چهار خودروی وارد شده، یک محصول را انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودرو‌ها
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳