Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید جواد ساداتی‌نژاد در صحن علنی مجلس در نطق میان دستور خود گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی پیوند ناگسستی میان امام و مردم است که کشتی این انقلاب را از تمامی گردنه‌های سخت عبور داده است.  دشمن با شناسایی این ویژگی برجسته تمام تلاش خود را برای تضعیف و گسست این پیوند به‌کار بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه تحریم‌ها و مشکلات معیشتی و حتی تحریم غذا و دارو برای شکستن این پیوند است، افزود: تاریخ شهادت می‌دهد به فرموده امام راحل این مردم از مردمان عصر پیامبر و حضرت علی(ع) بالاترند چرا که با حفظ این رابطه محکم در کنار امام خود ایستادند و تمام فتنه‌ها را تا به امروز خنثی کردند.

ساداتی‌نژاد تصریح کرد: سال ۱۴۰۰ باتوجه به تغییر دولت سال مهمی برای کشور است. اصلی‌ترین و اولویت دولت آینده تمرکز بر مشکلات اقتصادی و اصلاح وضع معیشت مردم است. این کار با یک دولت انقلابی با تفکر جهادی امکانپذیر است.

وی اظهار کرد: شرایط کشور امروز به تفکر «ما می‌توانیم» نیاز دارد. به دولتی نیاز دارد که به داخل کشور و نه به خارج کشور متکی باشد، به دولتی که با لبخند مردم شاد شود نه با لبخند دولتمردان آمریکایی‌ و اروپایی.  تجربه دولت‌های گذشته به ما آموخته است اگر مشکلی داریم به انتخاب‌های ما برمی‌گردد و گرنه انقلاب و آرمان‌های انقلاب و امامان انقلاب درست‌ترین انتخاب‌های این مردم در طول تاریخ تا به امروز بوده و هست.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دنباله‌های غرب در داخل کشور به وعده‌های توخالی حکام آمریکایی دلخوش نکنند. دشمن هیچ وقت به ساده لوحان فرصت نمی‌دهد. ساده‌انگاری است که عده‌ای دنبال مذاکره و تاثیر آن بر انتخابات ۱۴۰۰ هستند.

ساداتی‌نژاد بیان کرد: خرابکاری دشمن در سایت نطنز و شهادت شهید سلیمانی و فخری‌زاده اوج کینه آمریکا و رژیم صهیونیستی با مردم ما است. و قول و وعده آنها به هیچ کسی وفا نکرده و نخواهد کرد. رژیم صهیونیستی هم بداند در مورد خرابکاری در نطنز ضربه‌ای دندانشکن دریافت خواهد کرد و این کارهای تروریستی و خرابکارانه نمی‌تواند عزم ملت ایران را در مسیر اقتدار سست کند.

وی با بیان اینکه دولت دوازدهم در ماه‌های پایانی خود است، خطاب به رییس جمهوری گفت: هر چه رود تا به امروز گذشت. در حوزه سیاست خارجی اعتماد به وعده دشمنان، اتکا به بیرون به جای درون، عدم استفاده از نظر صاحبنظران هزینه‌های زیادی به مردم و اقتصاد خانوار تحمیل کرده است. لذا توصیه می‌کنم در ایام پایانی به حرف کارشناسان گوش دهید.

این نماینده مجلس یازدهم افزود: از مصادیق عدم توجه به نظر کارشناسی، عدم توجه به نظر متخصصان در بحران کروناست که موجب افزایش بحران بیماری در کشور شده است. مصداق دیگر هم نپذیرفتن نظر کارشناسان درخصوص قیمت محصولات اساسی کشاورزی مانند گندم و سویا است.

ساداتی‌نژاد یادآور شد: قابل تامل است که چرا دولت جنابعالی قیمت تمام شده محصولی مانند گندم و سویا که برای امنیت غذایی کشور مهم است را نمی‌پذیرید و دنبال خرید غیرواقعی و زیر قیمت ارز کشاورزان هستید؟ چرا دولت حاضر است گندم و سویا را به چند برابر از خارج از کشور خریداری کند ولی حاضر به پرداخت قیمت واقعی به کشاورز ایرانی نیست؟ لذا شاهدیم کشاورزان مزارع گندم را به دامداران اجاره می‌دهند زیرا درآمدی بالاتر از برداشت و فروش آن به ۴ هزار تومان به دولت دارند. این هشدار به دولت برای واردات گندم در سال ۱۴۰۰ است.

وی افزود: امروز قیمت تمام شده گندم براساس بررسی‌های کارشناسی بین ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است. ضروری است وزیر جهاد کشاورزی و اعضای شورای قیمت‌گذاری هر چه سریعتر آن را تصویب کنند و نشان دهند مدافع کشاورزان این کشور هستند. در غیر این صورت در امسال حداقل ۵ میلیون تن واردات گندم به این کشور وجود خواهد داشت.

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس در تذکری خطاب به رییس کل بانک مرکزی گفت: با توجه به شروع ماه مبارک رمضان دقت کنید تجربه تلخ نیمه اول سال ۹۹ را تکرار نکنید. عدم مدیریت ارز نهاده‌های دامی در نیمه اول سال ۹۹، عامل بسیاری از کمبودهای مرغ بود. امنیت غذایی اولویت اول عرضه و بی‌توجهی به آن برای کشور خسارت‌آور است.

ساداتی‌نژاد در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت:‌ در حال حاضر فرمانده قرارگاه ساماندهی مرغ شما هستید دیگر بهانه‌ای وجود ندارد. امروز مدیریت واحد است. با توجه به ماه مبارک رمضان نظارت دقیق کنید تا جوجه ریزه واقعی باشد. حداقل ۱۵۰ میلیون تن در ماه باید جوجه ریزی صورت گیرد. تامین جوجه یک روزه و مرغ منجمد برای ذخایر و مدیریت و کنترل واقعی از وظایف وزارت جهاد است.

وی درارتباط با مسائل حوزه انتخابیه خود در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: تکمیل بزرگراه آران و بیدگل به تهران به عنوان کریدور مهم شمال-جنوب کشور، جاده مشهد- اردهال به جمکران، جاده کاشان به ابوزیدآباد که هر ماه شهروندان را دچار خسارت جانی و مالی می‌کند از مطالبات جدی مردم این منطقه است که نیاز به تامین اعتبار دارد.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر بهداشت و درمان گفت: در حوزه انتخابیه کاشان، آران و بیدگل درمانگاه سفیدشهر به دلیل نداشتن امکانات و تجهیزات و آمبولانس در چند ماه گذشته موجب از دست رفتن چندین نفر از عزیزان و شهروندان شده است. عدم تکمیل درمانگاه ابوزیدآباد، عدم حل مشکلات درمانی مردم راجستان، افتتاح بیمارستان ثامن و تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل نیاز به تامین مالی و توجه ویژه‌ دارد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی گندم مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا قاسم سلیمانی دولت دوازدهم بانک مرکزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سیدجواد ساداتی نژاد انقلاب اسلامی ایران محمد اسلامی نطنز محسن فخری‌زاده سید جواد ساداتی نژاد کاظم خاوازی کاشان رژیم صهیونیستی آران وبیدگل سعید نمکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی گندم مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی گندم مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا قاسم سلیمانی دولت دوازدهم بانک مرکزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انقلاب اسلامی ایران محمد اسلامی نطنز محسن فخری زاده سید جواد ساداتی نژاد کاظم خاوازی کاشان رژیم صهیونیستی آران وبیدگل سعید نمکی اخبار کنکور آران و بیدگل ساداتی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی

امام جمعه سمیرم گفت: دو کاندید از طریق مر قانونی اقدام کنند تا بعد از انتخابات حواشی نداشته باشیم و از مردم خواست همانطور که در مرحله اول افتخار آفریدند و بیشترین میزان مشارکت را داشتند در این مرحله نیز با حضور پرشور خود در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین دیانی ظهر امروز _جمعه، چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم ضمن عرض تسلیت شهادت امام صادق (ع) اظهار کرد: فرزندان شما مردم عزیز در دو عملیات وعده صادق و طوفان الاقصی سیلی محکمی به اسرائیل زدند و امروز اسرائیل در شوکی قرار گرفته که نمی‌داند جواب این سیلی‌ها را چگونه بدهد و قطعاً نمی‌تواند از طریق نظامی اقدام کند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود دشمن از چند طریق ورود کند که یکی از آن‌ها فرهنگی و حجاب در تابستان است لذا مردم و مسئولان امر باید آگاه باشند که دشمن از طریق حجاب و عفت‌ها ما را مورد هدف قرار ندهند.

امام جمعه سمیرم تصریح کرد: اسرائیل وقتی سیلی خورده است به مسئله بعدی یعنی آبرو خواهد پرداخت و مثل اتفاقاتی که در افغانستان، ارمنستان، پاکستان، ترکیه و عراق افتاده است حوالی کشور ما را طوری رقم می‌زند که به مشکل اجتماعی در درون جامعه اسلامی تبدیل کند.

وی عنوان کرد: در زاینده‌رود اصفهان سال‌ها قبل نشانه آن را دیدیم که مردم و مؤمنان را به جان هم انداختند و چون از بیرون نمی‌تواند حمله کند از طریق آب اقدام می‌کند.

حجت‌الاسلام دیانی اضافه کرد: مسئله آب مسئله راحتی نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت دشمن برای آن برنامه دارد و چهارمحال و بختیاری را به جان اصفهان، خوزستان را به جان لرستان، لرستان را به جان اصفهان می‌اندازد؛ در حالی که کل آب مورد نیاز اصفهان در همه زمینه‌ها ۸۶۰ میلیون متر مکعب است و این در حالی است که سه میلیارد متر مکعب آب شیرین از طریق اهواز به دریا می‌ریزد.

وی خاطرنشان کرد: آب طرح ملی است و دست من و شما نیست اما دشمن ما را به جان هم می‌اندازد؛ باید حق‌آبه کشاورزان داده شود و طرح انتقال آب اجرا شود.

امام جمعه سمیرم در پایان با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات تأکید کرد: دو کاندید از طریق مر قانونی اقدام کنند تا بعد از انتخابات حواشی نداشته باشیم و از مردم خواست همانطور که در مرحله اول افتخار آفریدند و بیشترین میزان مشارکت را داشتند در این مرحله نیز با حضور پرشور خود در انتخابات شرکت کنند.

کد خبر 750336

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد