Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@05:22:01 GMT

توزیع یک میلیون بسته معیشتی در ماه رمضان توسط بسیج

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۵۳۹۶

توزیع یک میلیون بسته معیشتی در ماه رمضان توسط بسیج

سردار غلامرضا سلیمانی از توزیع یک میلیون بسته معیشتی در ماه رمضان توسط بسیج خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در حاشیه آغاز چهارمین مرحله کمک مومنانه بسیج که در محل این سازمان برگزار شد، اظهارداشت: سازمان بسیج مستضعفین در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی کمک های مومنانه خود را برای قشرهای اسیب پذیر جامعه اغاز خرد که در این رابطه سال گذشته طی سه مرحله کمک هایی را به این بخش از جامعه اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: یک میلیون بسته معیشتی توزیع می‌شود

وی با بیان اینکه کمک های مومنانه از سنت های جامعه اسلامی است، افزود: بر این اساس امسال اولین مرحله سال جدید و چهارمین مرحله تاکنون اغاز می شود که در این رابطه مردم و خیرین مشارکت خوبی داشتند به نحوی که با استفاده از کمک های مردمی یک میلیون بسته معیشتی شامل برنج ایرانی، حبوبات، رب، شکر، خرما و ماکارانی را میان جامعه هدف در ماه مبارک رمضان توزیع می کنیم.

سردار سلیمانی ادامه داد: البته پیش بینی می کنیم بواسطه مشارکت بیشتر مردم در ماه رمضان این تعداد بسته ها به یک و نیم میلیون بسته با ارزش ریالی حدود ۵۰۰ هزار تومانی برسد. 

وی در خصوص فعالیت های بسیج در مقابله با کرونا هم عنوان کرد: کمک به آسیب دیدگان کرونا و افرادی که بواسطه کرونا قرنطینه می شوند در قالب کمک های مومنانه فعالیت هایی پیش بینی شده علاوه بر این بسیج و وزارت بهداشت طرح مشترک مقابله با کرونا را با عنوان طرح شهید سلیمانی اجرا می کنند. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماه رمضان سازمان بسیج بسیج انقلاب اسلامی سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج شهید سلیمانی ماه مبارک رمضان سردار حاج قاسم سلیمانی ویروس کرونا یک میلیون بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی

نماینده ولی فقیه در کردستان در مراسم توزیع اقلام مورد نیاز فقرا، تحت عنوان پویش دست‌های مهربانی اظهار داشت: این پویش بیانگر احسان، انفاق و توجه به محرومان است و تمام ادارات ظرفیت‌های خیلی خوبی دارند که بتوانند قدری از فقر جامعه را بزدایند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: کاری که اکنون سازمان تبلیغات اسلامی کردستان و سازمان اموال تملیکی در استان انجام داده است یک الگوی بسیار خوبی است و به عنوان یک طرح در شورای اداری استان کردستان مطرح شود.

 وی تاکید کرد: نماز و روزه از واجباتی است که برای خودمان می‌باشد، اما توجه به محرومین و فقرا و کمک به نیازمندان از واجبات الهی است.

 مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اموال تملیکی کشور در راستای رسالت اجتماعی و محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدام به تهیه بسته‌های پوشاک برای خانواده‌های نیازمند و فقرا کرده اند.

حجت الاسلام رازیانی افزود: در اجرای طرح پویش دست‌های مهربانی و در این مرحله ۵۰۰ بسته پوشاک مهیا شده است.

وی گفت: این بسته‌ها ۶ تا ۷ قلم لباس اعم از بلوز، شلوار، کاپشن و وسایلی در این زمینه و یک جفت کفش و یک بسته لوازم التحریر با ارزش چهل میلیون ریال در هر کدام از این بسته‌ها تدارک دیده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر