Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از کسب مقام دوم کارآفرین برتر کشور توسط بانوی هنرمند و صنعتگر صنایع‌دستی لرستانی خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛سیدامین قاسمی امروز  بابیان این خبر ، اظهار کرد: سنگین تاج نظری پور بانوی کارآفرین و هنرمند شاغل در بخش صنایع دستی روستای باباگردعالی شهرستان کوهدشت استان لرستان با جذب بیش از ۴ هزار رای مردمی به عنوان دومین بانوی برتر کارآفرین در سطح کشور انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با اشاره به ضرورت رعایت پروتکلهای بهداشتی در بحران کرونا،تصریح  کرد: مراسم تجلیل از این بانوی نمونه با حضور رییس جمهور، وزیر کار، ابتکار مشاور و مسئول امور بانوان نهاد ریاست جمهوری، استانداران، مدیران کل امور بانوان استانداری‌های سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

او خاطرنشان کرد: این بانوی هنرمند و صنعتگر توانسته است برای ۳۰۰ نفر به طور مستقیم و ۱۰۰ نفر به طور غیر مستقیم از بانوان کوهدشتی اشتغال‌زایی ایجاد کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنایع دستی میراث فرهنگی صنایع دستی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان  ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کمپ بین المللی شهید عضدی تهران آغاز شد.
در این اردو مهشید اشتری از خراسان رضوی به همراه ندا شهسواری به سرمربیگری تیم ملی بانوان: حمیده ایرانمنش حضور دارند.
این اردو تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • بانوی کارآفرین نظرآبادی
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • ارزش صادرات صنایع‌دستی از آذربایجان‌غربی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد