Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@22:40:29 GMT

زمان تحویل نخستین محموله واکسن برکت

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۵۶۲۱

زمان تحویل نخستین محموله واکسن برکت

خبرگزاری مهر: علی عسگری امروز در حاشیه مراسم اهدای ۵۰۰ هزار بسته معیشتی به خانواده‌های مناطق کم برخوردار گفت: در ادامه پنجمین مرحله رزمایش احسان و همدلی، امروز ۵۰۰ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های شناسایی شده توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز ۵ میلیون بسته معیشتی در بین خانواده‌ها در مناطق محروم توزیع کرده است افزود: این فرآیند تا پایان کنترل و پیشگیری از این ویروس ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام تاکید کرد: بسته‌های معیشتی در مناطق محروم و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.

عسگری با تاکید بر اینکه بخش عمده‌ای از این مرحله از رزمایش پیش از نوروز در بین خانواده‌های مورد نظر توزیع شد گفت: امروز نیز قرار است ۵۰۰ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌ها توزیع شود.

به گفته وی، این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارانی، حبوبات و … است که هزینه ریالی آن ۴۰۰ هزار تومان محاسبه شده است.

وی با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان و همزمان با پویش افطاری، مرغ و گوشت گرم نیز در مناطق محروم توزیع خواهد شد گفت: این اقدام برای این است تا بخش کوچکی از آلام و رنج مردم در این ایام برطرف شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در مورد آخرین وضعیت تولید واکسن توسط ستاد اجرایی نیز گفت: هفته گذشته اتفاقات خوبی رقم خورد و توانستیم میزان تولید را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده نخستین محموله واکسن ستاد اجرایی اواخر اردیبهشت ماه در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد و در ادامه نیز در خرداد و تیر ماه مراحل بعدی ادامه پیدا خواهد کرد.

وی به پویش آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این پویش نیز با همکاری ستاد اجرایی و برنامه عصر جدید اجرا خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزارت بهداشت واکسن برکت بین خانواده ستاد اجرایی بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، حجت‌ الاسلام رازیانی در  مراسم توزیع اقلام مورد نیاز فقرا تحت عنوان پویش دست های مهربانی که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان و فرماندار شهرستان سنندج و مدیر کل اموال تملیکی برگزار شد، اظهار داشت: تشکل های دینی رکن اصلی کمک به فقرا و نیازمندان هستند.

وی افزود: در پویش دست های مهربان تشکل های دینی در تمامی مراسمات و مباحثی که همیشه در طول سال به وجود می آید پیشقدم و مؤثر بودند؛ چه در مراسمات، مناسک و شعائر و چه در حوادث و وقایع طبیعی مانند زلزله که پیش می آید؛ الحمدلله همیشه این تشکل های دینی پیشقدم و فعال و تأثیرگذار در عرصه ها بوده اند.

حجت الاسلام رازیانی بیان کرد: به همت و همیاری و کمک سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اموال تملیکی کشور در راستای آن رسالت اجتماعی و در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدام به تهیه بسته های پوشاک برای خانواده های نیازمند و فقرا کرده اند.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح پویش دست های مهربانی و در این مرحله ۵۰۰ بسته پوشاک مهیا شده که این بسته ها بعضا کمی متفاوت هستند و ۶ تا ۷ قلم لباس اعم از بلوز، شلوار، کاپشن و وسایلی در این زمینه و یک جفت کفش و یک بسته لوازم التحریر به ارزش چهل میلیون ریال در هر کدام از این بسته ها تعبیه شده است که توسط تشکل های دینی و با همکاری کمیته امداد و سازمان بهزیستی بین افراد نیازمند شناسایی و توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد