Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@17:28:00 GMT

احداث پروژه های انسان محور جدید در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۵۶۷۱

احداث پروژه های انسان محور جدید در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از احداث پیاده راه های جدید در سطح شهر خبر داد.

ایرج شهین باهر در جلسه پیگیری مراحل اجرایی پیاده راههای سطح شهر با بیان اینکه در دوره جاری تلاش کرده ایم تبریز را به شهری انسان محور تبدیل کنیم، افزود: در سال های اخیر چندین پیاده راه در نقاط مختلف شهر اجرا شده است که از جمله می توان به پیاده راه های ارک، لک لر، پروین اعتصامی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد.

وی اظهار کرد: پیاده راه شهریار در باغمیشه را نیز در نظر داریم امسال اجرایی کنیم که در جلسه امروز بررسی و همفکری های لازم در این خصوص انجام گرفت.

وی افزود: همچنین با احداث پیاده راه و رینک دوچرخه در شهرک پرواز، اهالی این شهرک خواهند توانست از مبدا تا مقصد مسیر پیش بینی شده را به وسیله دوچرخه که جزو حمل و نقل پاک است، طی کنند.

شهین باهر ادامه داد: این پیاده راه، پارک پلیس و میدان پرواز را الحاق می کند و رینک دوچرخه تعبیه شده در این مسیر در آینده به مترو متصل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پروژه شهری تبريز پیاده راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز از احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج بلوار خلبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حسین حسین‌پور امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام آغاز اعزام حجاج به سرزمین وحی و در راستای تکمیل زیرساخت پارک‌ها و اماکن عمومی سطح منطقه، عملیات احداث یک باب سرویس بهداشتی در پارک حجاج واقع در بلوار خلبان به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین دسترسی به سرویس‌های بهداشتی از جمله ضرورت‌های مورد نیاز هر منطقه است، افزود: همکاران معاونت خدمات شهری و فضای سبز منطقه همواره تلاش دارند تا نسبت به رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی واقع در بوستان‌های سطح منطقه اقدام کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: مساحت این سرویس بهداشتی ۱۲۰ مترمربع و دارای ۱۲ چشمه است.

کد خبر 751438

دیگر خبرها

  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند           
  • ۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح