Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:37:20 GMT

بیش از ۱۰۰ کیلوگرم ران مرغ غیرقابل مصرف در سنقر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۵۷۰۷

بیش از ۱۰۰ کیلوگرم ران مرغ غیرقابل مصرف در سنقر کشف شد

محمد ایمانی سنجر ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش بازرسی‌های بهداشتی بر عرضه فرآورده‌های خام دامی در شهرستان سنقر و کلیایی اظهار کرد: بازرسان اداره دامپزشکی این شهرستان در حین انجام بازرسی از یک دستگاه خودرو حمل مرغ، پنج قفس ران مرغ تکه شده غیر بهداشتی به وزن یک صد و یازده کیلوگرم را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این محموله با اخذ حکم از مقام قضائی امحاء و پرونده قضائی برای اشخاص خاطی تشکیل شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سنقر و کلیایی تاکید کرد: مردم باید گوشت و مرغ مورد نیاز خود را از مراکز معتبر زیر نظارت دامپزشکی خریداری و از خرید گوشت چرخ شده آماده و مرغ فاقد بسته بندی مجاز جدا خودداری کنند.

ایمانی سنجر گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه پیشنهاد و یا انتقاد خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با اداره دامپزشکی در میان بگذارند.

کد خبر 5188067

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه دامپزشکی مرغ شهرستان سنقر ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر انتخابات 1400 ماه مبارك رمضان ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی اردبیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا مجلس شورای اسلامی هفته هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سرهنگ "حسن درستی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان "ارومیه" می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی و رصد مسیر‌های تردد، خودرو‌های مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروی متهمان در مسیر "ارومیه-تبریز" توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۱۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم
  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود!
  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو