Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:59:07 GMT

خبرهای کوتاه از چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۵۷۹۶

خبرهای کوتاه از چهارمحال و بختیاری

 فرمانده انتظامی چهارمحال  و بختیاری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲۰۴ کیلوگرم تریاک را در محور خانمیرزا به بروجن کشف کردند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سردار منوچهر امان‌اللهی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در تهیه و توزیع موادمخدر در استان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: پس از اخذ مجوز قضایی و انجام تحقیقات، یک دستگاه خودرو پژو حامل موادمخدر و یک دستگاه خودرو پژو همراه قاچاقچیان در یک عملیات پلیسی شناسایی و در  محور خانمیرزا به بروجن متوقف شدند.

امان‌اللهی افزود: در بازرسی از این خودروها ۲۰۴ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف و ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

وی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، اظهار داشت: برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر از برنامه‌های محوری پلیس این استان در سالجاری است.

۲متخلف زیست‌محیطی در چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست۲ متخلف زیست‌محیطی شناسایی ، دستگیر و تحویل مراجع قانونی داده شدند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان، شهرام احمدی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست در جریان گشت و کنترل شبانه‌روزی موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر متخلف قطع درختان جنگلی در منطقه حفاظت شده هلن شدند.

وی گفت: این متخلف که قصد قاچاق چوب جنگلی را داشت در حاشیه منطقه حفاظت شده دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد. 

به گفته وی،در عملیات دیگری، ماموران حفاظت محیط‌زیست گشت و کنترل در شهرستان اردل به متخلفانی برخورد کردند که متواری شدند و از آنان ۲ قبضه اسلحه غیرمجاز شکاری کشف و ضبط شد.

احمدی با اشاره به اینکه تحقیق برای شناسایی متخلفان در حال انجام است، گفت: در جریان این عملیات هم‌اکنون یک متخلف به دستگاه قضایی معرفی شده است. 

وجود ۱۲۷۰ کودک مشکوک به تنبلی تنبلی چشم

مدیر کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم گفت: در این طرح۲۴هزار و ۶۶۱ کودک سه تا ۶ ساله معاینه شدند که از این تعداد یک‌هزار و ۲۷۰ کودک مشکوک، به پزشک متخصص ارجاع که پس از معاینه تخصصی برای۲۸۰کودک کمک هزینه تهیه عینک از سوی بهزیستی پرداخت شد. 

نرگس عسگری افزود:در این مدت کودکانی که به عمل جراحی نیاز داشتند و از نظر مالی با مشکل مواجه باشند از سوی بهزیستی مورد حمایت قرار گرفتند.

عسگری افزود: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم همه ساله از اول آبان‌ماه در سراسر کشور اجرا می شد که سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا از تیرماه تا پایان سال در استان اجرا شد.

مدیرکل بهزیستی استان افزود:  سه تا ۶ سالگی زمان طلایی غربالگری چشم کودکان محسوب می شود و اگر کودکان این دوره طلایی را از دست بدهند، دیگر نمی توان از پیشرفت اختلالات بینایی آنان که گاه منجر به کم بینایی و نابینایی می شود، جلوگیری کرد.عارضه تنبلی چشم در صورت درمان به موقع قابل پیشگیری است و موجب رفع مشکلات بینایی افراد در سنین بالاتر می شود.

برچسب‌ها بروجن مواد مخدر چهارمحال وبختیاری انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن مواد مخدر چهارمحال وبختیاری بروجن مواد مخدر چهارمحال وبختیاری انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها

قطره از بارش‌ پراکنده باران در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: بیشترین بارش‌ها برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی

کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری از عشایر و کوهنوردان خواست: از اتراق در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران