Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@14:32:31 GMT

آغاز طرح ويژه نظارتي ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۵۸۳۸

آغاز طرح ويژه نظارتي ماه مبارک رمضان

خبرگزاری آریا- رئیس صمت لرستان از آغاز طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان 1400 در لرستان خبر داد

 مهندس بهزاد منصوری  گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مهمانی خدا تقاضای مردم برای تامین مایحتاج مرتبط با این ایام از جمله شکر، روغن، برنج، خرما، لبنیات، اقلام پروتئینی و شیرینی های پرمصرف و... افزایش می یابد لذا تامین و نظارت بر این کالاها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: به همین منظور 30 اکیپ متشکل از بازرسین سازمان صمت، اتاق اصناف بسیج مردمی بر بازار نظارت خواهند داشت.
منصوری با اشاره به اینکه در طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان بازرسی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام خواهد گرفت تاکید کرد: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان و عدم افزایش قیمت کالاهای مصرفی مرتبط با این ایام و همچنین جلوگیری از از سوء استفاده افراد سودجو احراز هرگونه تخلف صنفی منجر به تشکیل پرونده شده و بلافاصله جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.
وی در خصوص چگونگی تأمین کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان 1400 با بیان اینکه هر ساله ستاد تنظیم بازار در این ایام سهمیه هایی از کالاهای اساسی به استان‌های مختلف اختصاص می‌دهد افزود: این اقدام در سال جاری نیز انجام شده و خوشبختانه با پیگیری‌های سازمان صمت استان سهمیه اختصاصی به لرستان جوابگوی نیاز است.
وی ادامه داد: امسال برای جلوگیری از کمبود شکر 600 تن برای خانوار با قیمت 8 هزار و 700 تومان در نظر گرفته شده است.
بهزاد منصوری با اشاره به اینکه برای ماه مبارک رمضان 600 تن برنج هندی با قیمت هر کیلو 18,500 و برنج تایلندی با قیمت 12500 تومان به لرستان اختصاص یافته است تصریح کرد: همچنین 60 تن گوشت با کیفیت با قیمت 80 هزار تومان نیز به لرستان اختصاص داده شده است.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان لرستان در پایان از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم‌فروشی، و احتکار خصوصاً کالاهای اساسی، عدم درج قیمت و... مراتب را با شماره تلفن 124 در میان بگذارند

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آغاز طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ضبط مناظره ی نامزدهای مرحله ی دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی آغاز شد.
مدیرکل صداوسیمای استان لرستان گفت:مناظرات بین نامزدهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی که اعلام آمادگی کرده بودند،ضبط شد و در ایام مجاز تبلیغات انتخابات این مناظرات از شبکه لرستان و رادیو لرستان پخش می شود .
 دکتر علیرضا شیروی افزود:بسته های ۲۰ دقیقه ای هم از معرفی نامزدها در صداو سیمای استان لرستان با حضور نامزدهای انتخابات آماده شده که در ایام مجاز تبلیلغات انتخابات این بسته ها پخش خواهد شد.
 امروز سه نفر از چهار نامزد راه یافته به مرحله ی دوم انتخابات دیدگاهها ،نقدها و راهکارهای خود را برای جلب نظر مردم  بیان کردند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله ی دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافتند. 
در انتخابات یازدهم اسفند تکلیف نمایندگان شش حوزه ی انتخابیه استان لرستان در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.
در مرحله اول تکلیف نمایندگان شش حوره انتخابیه لرستان مشخص شد.
در این دوره از مناظره که سه نفر از نامزد‌های حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی شرکت کردند با حضور ناظران ،تبلیغات انتخاب سه برنامه‌ی ۶۰ دقیقه ضبط شد 
 مناظره ها به دنبال ابتکار رسانه ی ملی برای اجرای عدالت رسانه‌ای و ایجاد فرصت تبلیغاتی برابر در دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی شکل گرفت که با استقبال مردم و کاندیدا‌ها مردم مواجه شد .
مناظره‌ها از بامداد ۱۳ اردیبهشت تا ساعت ۸صبح ۲۰ اردیبهشت جاری در چندین نوبت از صداوسیمای لرستان پخش خواهد شد. 
استقبال مردم وتجربه ی مرحله اول مناظره‌ها نشان داد این راهبرد رسانه‌ی ملی ،در کنار دیگر ظرفیت‌های تبلیغ می‌تواند مردم رو در انتخابی بهتر کمک کند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله دوم انتتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود