Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:12:59 GMT

تاکید بر اقدامات ویژه برای رفع کم تحرکی مردم در استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۶۰۲۱

تاکید بر اقدامات ویژه برای رفع کم تحرکی مردم در استان تهران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون ورزشهای همگانی، افشین ملایی که دیدار و امضا تفاهم نامه با نهادها و سازمان‌های مرتبط برای توسعه ورزش همگانی را در دستور کار دارد، با نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار افشین ملایی با تاکید بر اینکه استان تهران به دلیل شرایط ویژه کرونایی و گستردگی این بیماری به مرحله هشدار «کم تحرکی» و «کاهش فعالیت‌های بدنی» رسیده است گفت: از اداره ورزش و جوانان تهران که توجه ویژه به ورزش همگانی شهروندان را در اولویت اصلی خود قرار داده است قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملایی با بیان اینکه انتظار از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بیشتر از این است ادامه داد: با وجود تلاش‌هایی که صورت گرفته اما هنوز تهران با شرایط مطلوب در حوزه ورزش همگانی فاصله دارد و باید با هم افزایی و اجرای برنامه‌های مشترک بتوانیم این استان را به جایگاه واقعی خودش در حوزه سلامت و ورزش همگانی برسانیم.

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی بر انجام اقدامات مشترک و برنامه ریزی برای رفع کم تحرکی تاکید کرد و ادامه داد: با شرایط و امکانات موجود نمی‌توان بر کم تحرکی و چالش‌های حوزه سلامت غلبه کرد.

نصرالله پریچهره نیز با تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های فدراسیون ورزشهای همگانی در دوران کرونا که توانسته است مردم را به ورزش در این دوران تشویق و ترغیب کند، گفت: باید با همفکری و برنامه ریزی لازم در جهت رفع مشکلات بر سر راه توسعه ورزش همگانی حرکت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: این وعده را می‌دهیم که با اتخاذ تدابیر ویژه وضعیت ورزش همگانی را در استان تهران به شرایط و جایگاه بهتری برسانیم.

در دیدار افشین ملایی با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، محمدرضا فروحی دبیر، رضا شجیع نایب رئیس و مجتبی کرمی مشاور رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی نیز حضور داشتند.

کد خبر 5188305 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش همگانی فدراسیون ورزشهای همگانی فدراسیون ورزش همگانی فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران کسب سهمیه المپیک الاهلی عربستان مهدی طارمی علیرضا دبیر ویروس کرونا العین امارات ورزش و جوانان استان تهران فدراسیون ورزشهای همگانی ورزش همگانی کم تحرکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: شهدا فراموش شدنی نیستند و آنها ناظر اعمال ما هستند از این رو باید با عمل به وصیت نامه شهدا به رسالت خود که پاسداری از خون آنها است عمل کنیم.

امام جمعه تبریز افزود: همه شهدا در راه قرآن، اسلام و امام حسین(علیه السلام) از بهترین دارایی خود گذشتند و هیچ وقت ملت ایران که پاسدار خون شهدا هستند اجازه نمی‌دهند خون جوانان پاک باخته پایمال شود.

وی با بیان اینکه مردم به احترام خون شهدا در برابر دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی مقاومت می‌کنند خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان ما با شوکت و اقتدار و عزت از حقوق ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی دفاع می‌کنند به برکت خون شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید بر لزوم صیانت و حراست از ولایت فقیه را وجه مشترک وصیت نامه شهدا عنوان کرد و با تجلیل از جوانان مدافع حرم افزود: مدافعان حرم نشان دادند که جوانان امروز کمتر از جوانان اول انقلاب و روز‌های دفاع مقدس نیستند بلکه پرشورتر و مقاوم تر هستند.

دیدار با خانواده مدافع حرم و رونمایی از شهید شاخص بسیج ورزشکاری و مدافع حرم شهید شبان گورچین قلعه از برنامه‌های دیگر این یادواره شهدا بود.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا