Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۱۰۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند تا شاهد افزایش تدریجی شمار بیماران کرونایی باشیم.

او با بیان اینکه در طی شبانه‌روز گذشته ۵ فوتی ناشی از کرونا در اردبیل وجود داشت، افزود: از ۱۰۹ بیمار بستری‌شده جدید، ۶۴ نفر در اردبیل، ۹ نفر در پارس‌آباد، ۱۵ نفر در مشگین‌شهر، ۴ نفر در گرمی، ۳ نفر در نمین، ۳ نفر در کوثر و ۱۱ نفر در خلخال بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: همچنین ۹۰ بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل ۵۴۲ نفر است که از این تعداد ۷۴ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

او بیان کرد: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، نمین، پارس آباد، مشگین‌شهر، خلخال، سرعین، بیله سوار و گرمی در وضعیت قرمز و شهرستان‌های نیر، کوثر و اصلاندوز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم با توجه به ورود ویروس کرونای انگلیسی به استان اردبیل، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را تشدید کرده و در اولویت خود قرار دهند و از ساده‌انگاری کرونا خودداری کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری کرونا بستری بیماران کرونایی مراکز درمانی علوم پزشکی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم استان اردبیل از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل تظاهرات محکومیت رژیم صهیونیستی و توقف نسل کشی در غزه به بیش از ۵۸ دانشگاه، موسسه و دانشکده آمریکایی کشیده شده است.
یورش پلیس آمریکا و حمله به دانشجویان اعتصاب کننده هم همچنان ادامه دارد.
محوطه برخی از این دانشگاه ها مملو از چادرهایی است که دانشجویان و اعضای هیئت علمی نصب کرده اند و به دانشجویان بیرون دانشگاه اجازه ورود به محوطه دانشگاه داده نمی شود.
دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا که آغازگر اعتراضات حمایت از فلسطین در سراسر آمریکا هستند، اعلام کردند که با مسئولان دانشگاه به توافق نرسیده‌اند و مایلند به اعتراضات خود تا زمان رسیدن به خواسته‌هایشان ادامه دهند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • حمایت مردم استان اردبیل از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی