Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:01:42 GMT

همکاری بیش از ۹۰ درصد اصناف برای اجرای مصوبات ستاد کرونا

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۶۲۶۰

همکاری بیش از ۹۰ درصد اصناف برای اجرای مصوبات ستاد کرونا

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز پیک چهارم کرونا و شرایط حساس استان قزوین در این پیک اظهار کرد: عبور از این پیک بدون همراهی و همکاری همه مردم غیر ممکن خواهد بود.

وی افزود: اگر همراهی مردم در این برهه حساس وجود نداشته باشد طبیعتاً خسارت جبران ناپذیری برای استان و مردم به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی استاندار قزوین با بیان اینکه یکی از اصلی ترین مصوبات ستاد کرونا همراهی اصناف برای اعمال محدودیت در گروه‌های صنفی ۲،۳ و ۴ بود تاکید کرد: در پیک چهارم، بیش از ۹۰ درصد بازاریان استان در اجرای مصوبات ستاد کرونا استان همکاری کردند.

وی ادامه داد: با توجه وضعیت قرمز کرونایی در کل استان به جز مشاغل گروه یک، سایر فعالیت‌های گروه‌های ۲،۳ و ۴ باید تعطیل باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته ۹۰ درصد کسبه گروه‌های ۲،۳ و۴ به مصوبات پایبند بوده و همکاری نمودند.

حبیبی عنوان کرد: درراستای محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۰ شب به بعد، پلیس راهور نیروی انتظامی با جدیت در حال اجرای طرح می‌باشد. همچنین کنترل تردد از طریق دوربین‌های نظارتی و همچنین حضور پررنگ پلیس در محورها و خیابان‌های پرتردد و شلوغ انجام می‌شود.

وی افزود: در شب گذشته هزار و ۴۶۴ خودرو که محدودیت تردد شبانه را رعایت ننمودند توسط پلیس و دوربین نظارتی مشمول جریمه یک میلیونی و جریمه دویست هزار تومانی شدند.

جانشین ستاد پیشگیری از کرونا استان قزوین تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۵۰۰ مورد بازرسی در سطح استان صورت گرفته که ۱۹ مورد به علت عدم توجه به مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی منجر به پلمب.. واحد شده است.

وی اضافه کرد: کنترل ترددها، اجرای محدودیت‌های گروهی ۲، ۳ و ۴ توسط بازار، محدود کردن و کم کردن بازارگردی ها، اجتناب از دورهمی های فامیلی عوامل قطع زنجیره کرونا می‌باشد.

کد خبر 5188326

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین شیوع کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر انتخابات 1400 ماه مبارك رمضان ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی اردبیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا مجلس شورای اسلامی هفته هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری بین «ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست» و «شرکت پالایش نفت آبادان» امضا شد.

به گزارش خبرنگار شانا، تفاهم‌نامه همکاری بین «ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست» و «شرکت پالایش نفت آبادان» صبح امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌) با هدف حرکت از اقتصاد خطی به اقتصاد چرخشی و ایجاد ارزش افزوده برای طرح‌ها در محل معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، بین حکیم قیم، مدیرعامل پالایشگاه نفت آبادان، و محمدمهدی نوربخش، دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست، امضا شد.

هدف از امضای این تفاهم‌نامه اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر توسعه ظرفیت‌ها، ایجاد هم‌افزایی و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و عمل به اصل ۵۰ قانون اساسی بوده است.

شرکت پالایش نفت آبادان، به‌عنوان نخستین شرکت صنعتی در کشور، در همکاری با ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، آب، اقلیم و محیط‌زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در زمینه‌های مختلفی ازجمله کارگروه‌های راهبری و فنی دوجانبه، ارائه و واکاوی اجرایی برای طرح‌های اولویت‌دار با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای گذر از اقتصاد خطی به اقتصاد چرخشی، و ایجاد ارزش افزوده برای این طرح‌ها در سطح این مجتمع صنعتی این تفاهم‌نامه را امضا کرده است.

شرکت پالایش نفت آبادان به‌منظور تحقق شعار خود با عنوان پالایشگاهی سرآمد و پیشرو در زمینه تولید، توسعه و مانع‌زدایی در طرح‌های زیست‌محیطی، استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان را در دستور کار قرار داده است.

با اجرای این تفاهم‌نامه، افزون بر ایجاد یک مرکز هم‌آفرینی، محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در سطح منطقه و کشور و «جهش تولید با مشارکت مردم» عملی می‌شود و رشد و اعتلای شرکت‌های دانش‌بنیان و صادرات فناوری به دیگر کشورهای منطقه تحقق می‌یابد.

دیگر خبرها

  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد