Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:27:27 GMT

گوتسه دنبال رفتن به تیمی مطرح

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۶۶۳۹

گوتسه دنبال رفتن به تیمی مطرح

به گزارش خبرگزاری فارس، منابع نزدیک به «ماریو گوتسه» نقل می کنند هافبک 28 ساله آلمانی در تابستان خواب و خیال تغییر تیم در سر دارد.

ستاره تکنیکی که در فینال جام جهانی 2014 برزیل با گلش به برزیل، قهرمانی را به کشورش هدیه کرد، تابستان گذشته برای دور شدن از هیاهو بازی در تیم هلندی پی اس وی آیندهوون را برگزید که باعث تعجب هموطنانش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می خواست با حضور در این تیم و فوتبال هلند که نسبت به سایر لیگ های ممتاز اروپایی در رده پایین تری قرار داشت، احیا شود و همان بازیکن خوب گذشته باشد.

گوتسه که در فصل جاری گاه و بیگاه دچار مصدومیت نیز شد، در 15 بازی که برای تیم هلندی انجام داد، 5 گل بزند و 4 پاس گل دهد.

طبق اعلام اسکای، این بازیکن حتی مدیر برنامه اش را برای آینده تغییر داده تا بتواند در لیگ مطرح تری بازی کند. به همین خاطر احتمال این که به بوندس لیگا آلمان بازگردد، وجود دارد. این امکان نیز هست که به تیمی از انگلیس، ایتالیا، اسپانیا یا فرانسه برود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: برزیل جام جهانی خواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، اورلین شوامنی دیشب برابر بایرن در پست اصلی خود یعنی هافبک دفاعی بازی کرد، ولی در اواخر بازی با بیرون رفتن ناچو و آمدن ادواردو کاماوینگا، به دفاع میانی رفت. در مجموع شوامنی از خوب‌های رئال در تساوی 2-2 بود.

او در مورد نتیجه پایانی گفت: «ما می‌خواستیم برنده شویم و حالا مهم بازی برگشت است که در خانه و مقابل هواداران خواهیم داشت. اول باید کادیز را در لالیگا ببریم و سپس به بایرن فکر خواهیم کرد. نیمه دوم را خوب شروع نکردیم و دو گل به ما زدند ولی رفته رفته بهتر شدیم و تا پایان جنگیدیم. خوشحالم مساوی گرفتیم و حالا در موقعیت خوبی برای بازی برگشت هستیم.»

شوامنی در مورد پست بازی خودش گفت: «مهم کمک به تیم است. من هافبکم ولی اگر مربی بخواهد، هر جای دیگری بازی می‌کنم.»

اهمیت پاس تونی کروس به وینیسیوس روی گل اول: «می‌دانیم که تونی و وینی مهره‌های کلیدی ما هستند ولی ما مجموعه‌ای باورنکردنی داریم. مهم نیست کدام یازده بازیکن بازی را شروع می‌کنند. ما می‌دانیم و باور داریم که بهترین تیم دنیا هستیم. این تفاوت رئال با سایر تیم‌هاست.»

دیگر خبرها

  • طرح ترافیک امسال تغییر نمی کند
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده
  • (ویدئو) ساکنان تالاب‌های افسانه‌ای عراق از خشکسالی می‌ترسند
  • ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!
  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد