Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@10:07:56 GMT

برای کنترل وضعیت آرامستان‌ها نیازمند همکاری مردم هستیم

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۶۹۱۱

برای کنترل وضعیت آرامستان‌ها نیازمند همکاری مردم هستیم

ایسنا/زنجان شهردار خرم‌دره گفت: بدای جلوگیری از تجمع و کنترل آرامستان‌ها نیازمند همکاری مردم هستیم.

امیر هوشنگ نوری‌آرا ظهر امروز (۲۴ فروردین ماه) در جلسه قرارگاه مبارزه با کرونای شهرداری خرم‌دره، اظهار کرد: پیک چهارم این ویروس با وضعیت بسیار خطرناکی شروع شده و طبق اعلام مسئولان بهداشت و درمان بهار سختی را پیش‌رو خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه به افراد بدون ماسک هیچ گونه خدماتی در شهرداری ارائه نمی‌شود، عنوان کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت سایر پروتکل‌های بهداشتی به منظور قطع شیوع ویروس کرونا از سوی پرسنل شهرداری و مراجعان الزامی است و برای تسهیل خدمات‌دهی استفاده از روش‌های ارائه خدمات الکترونیک در دست اقدام است که با فعال شدن خدمات الکترونیک مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری کاهش پیدا خواهد کرد.

شهردار خرم‌دره در ادامه با اشاره به وضعیت قرمز و بحرانی بودن شهر و افزایش آمار فوتی‌ها و موارد مثبت جدید مبتلا به کرونا ویروس، بیان کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌ها در راستای کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، شهرداری در اجرای مصوبات شهرستانی ستاد مبارزه با کرونا ویروس اهتمام ویژه دارد.

این مسئول با تاکید بر تعطیلی همه مراسم و تجمعات در آرامستان از مسئولان مربوطه خواست وسایل حفاظتی فردی مورد نیاز برای عوامل آرامستان تهیه و در اختیار آنان قرار گیرد و همه ورودی‌های آرامستان مسدود و از ورود افراد به داخل آرامستان به ویژه روزهای پنج‌شنبه ممانعت به عمل آید که تحقق این امر نیز در گرو همکاری مردم است.

شهردار خرم‌دره در ادامه سخنان خود با اشاره به ساماندهی و کنترل واحدهای مسکونی که بیماران مبتلا به کووید ۱۹ دارند، گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان واحدهای مسکونی که بیمار مبتلا به کرونا ویروس در قرنیطه است مشخص و برای حمل زباله‌های آنان از پلاستیک‌ها با رنگ مشخص استفاده شود تا در دفع زباله‌ها آن واحدها دقت بیشتری صورت گیرد.

نوری‌آرا در زمینه حمل و نقل وسایط نقلیه عمومی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید و از مدیریت سازمان حمل و نقل خواست با توزیع ماسک رایگان و کنترل سلامت رانندگان بازدیدهای مستمر و روزانه در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط رانندگان و مسافران انجام شود.

شهردار خرم‌دره از تعطیلی بوستان‌ها، پارک‌ها و اماکن عمومی مربوط به شهرداری خبر داد و تاکید کرد: ضدعفونی ماشین‌های حمل زباله و سطل‌های زباله نیز در اولین فرصت باید به جدیت انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان آرامستان شهردار خرم دره کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها

مصطفی زارع زاده رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با زهیرحاجی حسینی مدیرکل  ورزش و جوانان استان یزد و معاونین این اداره دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که نارگانی معاون توسعه ورزش، راجی معاون توسعه منابع و پشتیبانی، آزاده دهقان معاون توسعه ورزش بانوان و شیر مدیر روابط عمومی این اداره کل و ربانی معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری نیز حضور داشتند، بر تعامل و همکاری هرچه نزدیک‌تر این دو نهاد تاکید شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بازوی قوی برای ماست و تعامل و همکاری دو این دو نهاد ثمرات زیادی در توسعه ورزش و اشاعه فرهنگ در جامعه خواهد داشت.

حاجی حسینی افزود: فرهنگ و ورزش دو مقوله جدانشدنی هستند که باید به هردو آنها توجه شود و ما نیز تلاشمان اشاعه فرهنگ و اخلاق در بین ورزشکاران و جامعه ورزش است.

وی بیان داشت: خوشبختانه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به خوبی در زمینه توسعه ورزش در شهر یزد تلاش داشته و المپیاد محلات رویداد مهم ورزشی است که شور، نشاط و پویایی در محلات ایجاد کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: برای توسعه هرچه بهتر ورزش و فرهنگ سازی ورزش کردن در جامعه باید تعامل و همکاری در بین دستگاه‌ها و نهاد برقرار باشد و امیدواریم با تعامل و همکاری بیش از پیش با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بتوانیم گام‌های خوبی در پیشرفت ورزش در سال جدید برداریم و رویداد‌های بزرگی را برگزار کنیم. 

زارع زاده رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد هم در این نشست گفت: قطعا ورزش یکی از مقوله‌های مهم جامعه است که آمادگی این را داریم تا همکاری و تعامل همه جانبه‌ای باهم داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • مردم فلسطین، نیازمند دوراندیشی دولتهای مسلمان
  • کاهش ۵ تنی پسماند روزانه اسالم با تفکیک از مبدا