Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بانک ها نباید پرداخت تسهیلات را به تاخیر بیاندازند و با توجه به این که منابع تسهیلات اشتغال روستایی خارج از منابع داخلی بانک ها است باید از اعمال رفتار سلیقه ای یا اخذ وثایق بالاتر از مبلغ پیش بینی شده در قانون بپرهیزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، عیسی منصوری در نشست کارگروه تخصصی اشتغال گفت: با توجه به افزایش نرخ قیمت ها پیشنهاد افزایش نرخ سرانه اشتغال به مبلغ 200 تا 250 میلیون تومان داده شده و به زودی عملایتی می شود.
وی افزود: طی نشست و صحبت های انجام شده با مدیران بانکی کشور، با برگشت منابع بازگشتی از پرداخت اقساط تسهیلات اشتغال روستایی به چرخه تولید در پرداخت تسهیلات اشتغالزا موافقت شده است.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: منابع مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات موردنیاز طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان اردبیل توسط صندوق کارآفرینی امید و بانک توسعه تعاون تامین و پرداخت می‌شود.
منصوری تصریح کرد: استان اردبیل یک نمونه موفق اجرای موثر طرح های حمایت از ایجاد، تثبیت اشتغال و جذب به موقع تسهیلات در کشور است.
وی تاکید کرد: تحرک بخشی و حمایت از ایجاد اشتغال در مناطق کم برخوردار یکی از اهداف طرح های اشتغال این وزارتخانه است که با راستی آزمایی، اثربخشی و اشتغال خالص ایجاد شده در این خصوص مشخص خواهد شد.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کمیته نظارت بر طرح های اشتغال روستایی با انسجام بیشتر باید از انجام هرگونه رفتار سلیقه ای در اعطای تسهیلات جلوگیری کنند.
منصوری گفت: با همکاری صندوق کارآفرینی امید و بانک توسعه تعاون منابع لازم جهت پرداخت تسهیلات به طرح های سرمایه گذاری در استان اردبیل تامین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی پرداخت تسهیلات استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه