Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا با لباس قرمز مقابل الوحده قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الوحده امارات فردا چهارشنبه از ساعت ۲۰ به وقت محلی و ۱۹ به وقت تهران در هند برگزار می‌شود.

در جریان نشست هماهنگی تیم‌ها، مقرر گردید؛ پرسپولیس ایران با لباس‌های یکدست قرمز و گلر با لباس سبز و تیم الوحده امارات با لباس‌های یکدست سرمه‌ای و دروازه‌بان با لباس آبی روشن به میدان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس الوحده امارات هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز دیدار با ذوب آهن بود که نام رضا اسدی در فهرست این تیم قرار نگرفت تا ستاره سپاهانی ها دربی اصفهان را از دست بدهد و سپس مشخص شد که این بازیکن دچار مصدومیت شده و نتوانست تیمش را همراهی کند.

البته مصدومیت اسدی به طول انجامید چرا که او دیدار برابر ملوان و جدال روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی را نیز از دست داد تا مشخص شود آسیب دیدگی این بازیکن طولانی تر از چیزی است که تصور می شد.

حالا نیز تسنیم نوشته است که رضا اسدی بازی با پرسپولیس را هم از دست خواهد داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیگر خبرها

  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات