Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:43:55 GMT

پیشنهاد جدید برای ستاره سرخپوشان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۷۶۸۳

پیشنهاد جدید برای ستاره سرخپوشان

گفته می شود که PSG با محمد صلاح تماس گرفته است تا درباره انتقال احتمالی او به پاریس در تابستان صحبت کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پاری سن ژرمن علاقمند است تا در تابستان مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول را به خدمت بگیرد. تله‌فوت گزارش کرده است که پاریسی ها با محمد صلاح تماس گرفته اند تا دراین باره با او صحبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است که با توجه به اینکه کمی بیشتر از ۱۲ ماه از قرارداد امباپه با PSG با قی مانده است و این مهاجم هنوز تصمیمی درباره آینده خود نگرفته، پاریسی ها به دنبال گزین های برای جایگزینی ستاره فرانسوی هستند.

از رئال مادرید مدت ها است که به عنوان مقصد آتی امباپه نام برده می شود و امباپه نیز هنوز قرارداد خود را با PSG تمدید نکرده و به نظر می رسد این بار دیگر در تصمیم خود باری ترک پارک دو پرنس جدی باشد.

رسانه های فرانسوی ادعا کرده اند که PSG ممکن است در تابستان امباپه را بفروشد و محمد صلاح را از لیورپول به پاریس برده و جایگزین او کنند.

فرانسوی ها معتقدند که اگر لیورپول نتواند در پایان فصل خود را به جمع تاپ فور در لیگ برتر برساند، قطعا شانس بیشتری برای امضای قرارداد با امباپه خواهند داشت و این مهاجم باتجربه عزم خود را برای جدایی از قرمزها جزم خواهد کرد.

صلاح این فصل در ۳۰ بازی خود در لیگ برتر ۱۹ گل برای لیورپول به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است. امباپه نیزدر ۲۷ بازی در لیگ فرانسه، ۲۱ بار گلزنی کرده و هفت پاس گل داده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیورپول محمد صلاح پاری سن ژرمن کیلیان ام باپه لیورپول محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر

با وجود از دست دادن موقعیت‌های گلزنی، محمد صلاح همچنان آمارهای مهمی را به ثبت می‌رساند.

طرفداری | لیورپول در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4-2 مقابل تاتنهام به پیروزی دست یافت. 

محمد صلاح با عملکرد بسیار خوبی که مقابل اسپرز به نمایش گذاشت، شمار گل و پاس‌ گل‌های خود را در لیگ برتر دو رقمی کرد. به نقل از اسکواکا، ستاره مصری لیورپول اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود که طی 3 فصل متوالی در گلزنی و ارسال پاس گل، حداقل عدد 10 را به ثبت می‌رساند. صلاح همچنین پس از وین رونی، دومین بازیکنی است که طی 5 فصل متفاوت به این مهم دست می‌یابد. فرعون از بدو ورود به لیورپول، به جز فصل 20-2019، طی تمامی فصل‌ها در مجموع رقابت‌ها 25+ گل به ثمر رسانده است. او در فصل 24-2023، 18 گل و 10 پاس گل برای یورگن کلوپ به ارمغان آورده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • (ویدئو) گل اول لیورپول به تاتنهام توسط صلاح در دقیقه ۱۶
  • گل محمد صلاح به تاتنهام (لیورپول 1-0 تاتنهام)
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)