Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@17:28:28 GMT

کشف بیش زا یک تن تخم مرغ قاچاق در مانه و سملقان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۷۷۱۸

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف یک تن و ۸۰۰ کیلو گرم تخم مرغ قاچاق در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ "مهدی مهران فر" اظهارکرد: در پی اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی توسط پاسگاه انتظامی چمن بید، ماموران به یک دستگاه خودروی کامیونت ون حامل تخم مرغ مشکوک و دستور توقف خودرو را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، وی با اشاره به اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شد راننده خودرو هیچ گونه مجوزی از اداره دامپزشکی در رابطه با حمل محموله ندارد، افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم تخم مرغ فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی مانه و سملقان تصریح کرد: ارزش این مقدار تخم‌مرغ ۳۶۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ مهران فر در پایان بابیان اینکه نیروی انتظامی با افرادی که سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند به‌طورجدی مقابله می‌کند، خاطرنشان کرد: از تمام شهروندان عزیز انتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در رابطه با قاچاق کالا مراتب را بلافاصله از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها تخم مرغ خراسان شمالي تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق در مروست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ عباس رضایی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی مروست حین کنترل محور مواصلاتی مروست به یزد به یکد ستگاه پراید سفید مشکوک و به راننده دستور ایست دادند و آن را متوقف کردند. 
 
سرهنگ رضایی افزود: در بازرسی از خودرو مقادیری نوشابه انرژی زا، انواع شکلات، انواع آبمیوه، آدامس و؛ که به صورت قاچاق حمل می‌شد، قاچاق کشف شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان مروست تصریح کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور