Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  بسته اخبار انتظامی امروز سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ باشگاه خبرنگاران جوان کرمان به شرح زیر است: 

بار پیازی که اشک قاچاقچیان را درآورد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۹۸ کیلو گرم تریاک از بار پیاز یک دستگاه وانت نیسان و دستگیری ۳ قاچاقچی در عملیات پلیس شهرستان  بافت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس شهرستان بافت با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین موادمخدر از طریق محور‌های مواصلاتی شهرستان بافت به مرکز کشور مطلع شدند.

او افزود: در این رابطه ماموران ضمن رصد لحظه به لحظه تحرکات این باند در نهایت طی یک عملیات با استقرار در ورودی شهر بزنجان، یک دستگاه وانت نیسان حامل پیاز را متوقف و از زیر بار این خودرو، ۷۹۸ کیلو تریاک کشف و در ادامه نیز یک دستگاه خودروی پژو پارس را متوقف کردند که مشخص شد راننده و سرنشین آن راه پاک کن وانت حامل مواد هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری ۳ قاچاقچی بیان داشت: در سایه لطف خداوند منان و با این عملیات ضربتی به نوعی اشک خود سوداگران مرگ که اعمال پلیدشان، تباهی جوانان و جاری شدن اشک خانواده‌ها را در پی دارد، در آمد و یک بار دیگر در سایه تلاش شبانه روزی خادمان نظم و امنیت در انتقال و توزیع این مواد خانمان سوز ناکام ماندند.

 انهدام باند سارقان خودرو در کرمان

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری ۲ سارق و ۳ مالخر که در قالب یک باند اقدام به سرقت خودرو‌های سواری و بیشتر از نوع پژو و پراید می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ یداله حسن پور در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام وقوع چندین فقره سرقت خودرو، پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ در مناطق مختلفی از شهر کرمان، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی شیوه و شگرد سارقان به سرنخ‌هایی در رابطه با عاملان وقوع این سرقت‌ها دست پیدا کردند.

او افزود: در این رابطه، ماموران خیلی زود موفق شدند، سرکرده یک باند سرقت خودرو و همدست این متهم را شناسایی و آن ها را  در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند و در ادامه ۳ مالخر مرتبط با آن‌ها نیز شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به اعتراف اعضای این باند به ۶ فقره سرقت خودرو‌های پژو ۴۰۵، ۲۰۶ و پراید و تحویل خودرو‌های مسروقه به مالباختگان از شهروندان خواست: وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مناسب مجهز و  به مکان پارک آن‌ها نیز سرکشی  کنند. 

 امکان برقراری تماس با ۱۱۰ سایر استان‌ها فراهم شد 

معاون عملیات پلیس استان کرمان با اشاره به توسعه روزافزون سامانه فوریت‌های پلیسی از ایجاد امکان برقراری تماس شهروندان با ۱۱۰ سایر استان‌ها با گرفتن پیش شماره کد استان مورد نظر خبر داد.

سرهنگ بدیع الله سلیمانی در این خصوص بیان داشت: سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به عنوان واحد سرعتی و شناخته شده رسیدگی به فوریت‌های انتظامی، به منظور افزایش زمینه‌های خدمات رسانی به شهروندان در حال تقویت و توسعه روزافزونی است.

او افزود: در همین رابطه گاهی اوقات ممکن است شهروندان یک استان برای رسیدگی به برخی موضوعات به تماس با پلیس سایر استان‌ها نیاز داشته باشند که در این زمینه امکان برقراری تماس شهروندان با ۱۱۰ سایر استان‌ها با گرفتن پیش شماره کد استان مورد نظر ایجاد شده است.

معاون عملیات پلیس استان بیان کرد: بدین منظور شهروندان می‌توانند از طریق تلفن‌های ثابت و همراه خود با گرفتن پیش شماره کد هر استان قبل از شماره ۱۱۰ با مرکز فوریت‌های پلیسی استان مورد نظر خود ارتباط برقرار و مسائل خود را مطرح کنند.

۲ کشته و مجروح در تصادف پژو با لودر

رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک دستگاه لودر در کیلومتر ۲۰ محور  اسفندقه یک نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

سرهنگ علی اکبر سنجری در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام وقوع تصادف بین یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه لودر در محور اسفندقه، عوامل پلیس راه به محل اعلامی اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران پلیس راه در کیلومتر ۲۰ این محور مشخص شد بر اثر وقوع تصادف بین یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک دستگاه لودر، یک سرنشین خودروی سواری در دم فوت کرد و سرنشین دیگر آن نیز به شدت مجروح و روانه بیمارستان شده است.

سرهنگ سنجری تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه ، علت اولیه وقوع این حادثه را ناشی از توجه نکردن راننده خودروی سواری به جلو و حرکت غیرضروری خودروی راهسازی در شب اعلام کردند که هر دوی این عوامل خطرساز در کنار یکدیگر قرار گرفته و زمینه ساز این حادثه مرگبار شدند.

 خبر درحال تکمیل .... 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کشف مواد مخدر سایر استان ها استان کرمان سرقت خودرو یک دستگاه پلیس راه پژو ۴۰۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر تفت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی پلیس دو نفر از سارقان حرفه‌ای سیم و کابل فشار قوی برق شهرک عقابکوه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق به ارزش ۸ میلیارد ریال اعتراف کردند. 
صادقیان در پایان ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس اظهار داشت: چنین اقدام مجرمانه از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه‌ی افراد مشکوک حساس‌تر بوده و مراتب از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز