Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_فرماندار قرچک از اجرایی شدن ۱۵۰ طرح اشتغال‌زایی با مشارکت بنیاد برکت در روستاهای قرچک خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قرچک ، بهمن خطیبی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان قرچک با اشاره به مشکلات عدم تحقق برخی طرح‌های اشتغال، کارورزی و مشوق بیمه‌ای سال گذشته اظهار داشت: به‌منظور توسعه اشتغال‌زایی در مناطق محروم، امسال اجرای 150 طرح اشتغال‌زایی با مشارکت بنیاد برکت در روستاهای قرچک کلید می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته 165 طرح با مشارکت بنیاد برکت در روستاهای قرچک اجرا شد که اشتغال مستقیم برای 327 نفر را در پی داشت.

‌طرح اشتغال زودبازده در زندان‌های استان مرکزی اجرا می‌شودکشاورزی توان برطرف کردن مشکلات اشتغال آذربایجان شرقی را داردبیش از 1200 طرح اشتغال‌زایی توسط بنیاد برکت در سیستان و بلوچستان اجرا شد

فرماندار قرچک گفت: امسال نیز تدوام این طرح با کمک دستگاه‌های اجرایی، دهیاران و بانک‌های عامل انجام می‌شود تا جوانان و زنان سرپرست خانوار از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

خطیبی تصریح کرد: اجرای طرح «شمسا» نیز به‌منظور ایجاد اشتغال بیشتر در منطقه با مشارکت ادارات و خیرین در دستور کار است و حتماً افرادی که از طرف ادارات برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند، بایستی هدفشان ایجاد شغل باشد و این موضوع در فرمانداری و بنیاد برکت رصد خواهد شد.

وی بیان داشت: توسعه روستاها از طریق اشتغال‌زایی و اعطای تسهیلات به جوانان جویای کار به‌منظور توانمندسازی اقتصادی اجتماعی روستاییان از اولویت‌های مهم دولت و بنیاد برکت است که در این زمینه تفاهم‌نامه‌هایی منعقد شده و در قرچک امور به‌خوبی در حال پیشرفت است.

 انتهای پیام/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • جهش تولید با مشارکت مردم باعث توسعه اشتغال می‌شود
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد