Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، جعفر طولابی در این رابطه گفت: مجمع مشارکت‌های مردمی در راستای انسجام بخشی به مشارکت‌ها  و گروههای مردمی در جهت خدمات دهی به مردم،  مجمع مشارکت‌های مردمی در استان تشکیل و راه اندازی گردیده است .

وی افزود: این مجمع در هر شهر نیز تشکیل و یک نفر دبیر  برای هر شهر معرفی میشود تا کار هماهنگی با مسئولان را انجام دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طولابی ادامه داد : در مرکز استان بعلت گستردگی محلات،  شهر خرم آباد به ۴۴ محله تقسیم بندی شد که قرار است برای هر محله شورای محله تشکیل و معرفی شود .

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه تاکنون شورای ۲۲ محله از شهر خرم آباد شناسایی و معرفی شدند اظهار داشت : اولین نشست هماهنگی و تعاملی با شورای ۲۲ محله خرم آباد در فرمانداری با حضور دبیر مجمع مشارکت‌های مردمی استان برگزار گردید . 

فرماندار مرکز استان تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد مشکلات این تعداد محله توسط دبیرخانه مجمع استان دسته بندی شوند تا به اتفاق مسئولان مربوطه در محله حضور پیدا کرده و در جهت رفع مشکلات مردم و شهروندان این محلات اقدات لازم را اجرایی نماییم .

46

کد خبر 1504486

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی

استاندار لرستان از برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات لرستان، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات، اضافه کرد: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده‌ است.

مشارکت 47درصدی مردم لرستان در انتخابات + جزئیات

استاندار لرستان عنوان کرد: فرآیند آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز این استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های لازم برای انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات در صداوسیمای لرستان تدارک‌ دیده شده‌ است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پرشور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند