Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سال هفتاد و زمانی که تیم کشاورز تهران سعی کرد با هزینه زیاد ستاره های فوتبال ایران را جذب کند، مجتبی محرمی ستاره پرسپولیس نیز به این تیم پیوسته بود. اما او خیلی زود پشیمان شد و از پول هنگفتی که کشاورز به او می داد چشم پوشی کرد و به پرسپولیس برگشت، برگشتی که با موافقت علی پروین همراه نبود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در اوایل سال ۷۰ بود که تیم کشاورز تهران شروع به جذب بهترین های کشور کرد، یکی از آنها مجتبی محرمی ستاره پرسپولیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اوایل دهه ۷۰باشگاه کشاورز تهران پر بود از ستاره های آن  روزهای فوتبال ایران ، در بریده جریده کیهان ورزشی آن سالها در دو صفجه آن اخبار متعددی دیده می شود که نشان می دهد فوتبال در آن روزها هم پر بوده از حرف و حدیث های مختلف . در لیست اسامی تیم کشاورز نام ۱۵ بازیکن جدید دیده می شود . بازیکنانی که آن روزها در تیم های خود ستاره بودند و سالها سابقه حضور در تیم ملی را نیز در کارنامه آنها می شود دید.اسامی بازیکنانی چون نادر محمدخانی ،کوروش برمک و مجتبی محرمی از پرسپولیس،جواد زرین چه ،کوروش تشت زر، رضا حسن زاده و حمید بابازاده از استقلال ، جمشید شاه محمدی از دارایی ، سیروس قایقران از ملوان انزلی و سیدعلی افتخاری از استقلال رشت در فهرست بازیکنان جدید تیم کشاورز از روزهای کهکشانی آن تیم در آن سالها خبر می دهد.

در کنار این خبر ها و به تعویق افتادن  دیدار مهم ایران و الجزایر در کاپ آسیا و آفریقا و بلاتکلیفی استقلال و پرسپولیس در رقابت های آسیایی و مسئولیت ناصر حجازی در بانک تجارت خبری کوتاه و مهم نیز درج شده است. علی پروین مخالف برگشت مجتبی محرمی به پرسپولیس بود.

محرمی که تمام کارهاش برای پیوستن به کشاورز انجام شده بود ،در آخرین لحظات نتوانست به خاطر پرداختی بیشتر از پرسپولیس دل بکند و با موافقت پروین به پرسپولیس برگشت.

روز بازگشت او به پرسپولیس مصادف شد با دیدار این تیم با همای تهران در سال ۷۰و استقبال ۸۰ هزار نفری از مدافعی چپی که در همه پست ها عالی بود.مجتبی محرمی در آن سالها قید پول کشاورز زد و به پرسپولیس برگشت تا یکی از محبوبترین بازیکنان تاریخ این باشگاه باقی بماند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجتبی محرمی پرسپولیس علی پروین باشگاه پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس ایران علی پروین مجتبی محرمی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران مهدی طارمی تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش مجتبی محرمی تیم کشاورز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم

وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم

دیگر خبرها

  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی در شکل و شمایلی که تا کنون ندیده‌اید! / عکس
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏