Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@06:20:24 GMT

واکسن "کوو ایران‌برکت" همچنان در حال تولید است

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۸۴۰۵

رییس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام، اطلاعات رییس سازمان نظام پزشکی از واکسن ایرانی کرونا با نام "کوو ایران برکت" را نادرست خواند و گفت: روند تولید واکسن با مشکلی مواجه نشده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  "حجت نیکی ملکی" در صفحه شخصی اش در توییتر نوشت: ریاست محترم سازمان نظام پزشکی اعلام کرده اند «واکسن برکت با مشکل مواجه شده است»

وی ادامه داد: متاسفانه اطلاعات ایشان از واکسن برکت نادرست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نیکی ملکی افزود: خوشبختانه روز‌های گذشته روز‌های درخشانی برای واکسن برکت بوده و به لطف خدا و تلاش شبانه روزی دانشمندانمان ظرفیت خط نیمه صنعتی به ۳ میلیون دُز در ماه رسیده است.

وی ادامه داد: با اضافه شدن خط تولید صنعتی ظرفیت مجموع به بیش از ۱۵ میلیون دز در ماه خواهد رسید.

نیکی ملکی رییس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام از دکتر ظفرقندی دعوت کرد تا از کارخانه تولید واکسن کوو ایران برکت بازدید کند و از نزدیک در جریان تلاش‌های مجاهدانه جوانان کشور عزیزمان قرار گیرند.

"محمدرضا ظفرقندی" رییس کل نظام پزشکی کشور در گفت‌وگوی در کلاب‌هاوس گفت: واکسن تولید داخل خیلی خوب است، اما فعلا چند ماه با آن فاصله داریم. از آذر ماه پارسال واکسیناسیون با واکسن وارداتی آغاز شده است.   واکسن های ایرانی کوو برکت وابسته به ستاد فرمان حضرت امام ، واکسن رازی "کووپارس" موسسه رازی، واکسن فخرا
و مشارکتی"کوبا" همه در فرایند تولید هستند، اما واکسن برکت که قرار بود تا آخر بهار آماده شود، با مشکلاتی رو به رو شده است که دیرتر آماده خواهد شد. برچسب ها: کوو برکت ، واکسن ، کرونا ، بنیاد برکت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کوو برکت واکسن کرونا بنیاد برکت واکسن برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیرکل جهاد کشاورزی استان درهمایش جهش تولید در دیمزار‌ها گفت: بروجن از شهرستان برتر استان در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها است.
برزگر افزود: اجرای آموزش‌های لازم در مراحل کاشت داشت و برداشت، تحویل ادوات نوین کشاورزی و تجلیل از کشاورزان برتر در سطح استان از اهداف همایش جهش تولید در دیمزار‌ها است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • قالیباف: اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشاست
  • اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشا و درس‌آموز است
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود