Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@03:07:53 GMT

شهدای شاخص نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند+پوستر

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۸۸۰۱

شهدای شاخص نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند+پوستر

پوستر شهدای شاخص نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۰ منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شهید محمود امان‌اللهی، شهید هادی رئیسی، شهید پرویز کرم‌پور از سوی مرکز اطلاع رسانی شهدای ناجا به عنوان شهدای شاخص سال 1400 اعلام شدند.

شهید محمود امان‌اللهی متولد 25 خرداد ماه 1339 در روستای جعفرآباد، شهرستان بیجار، در استان کردستان دیده به جهان گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان به دلیل جراحت‌های جنگی از 8 سال دفاع مقدس در سال 79 خونریزی مغزی کرده و به کما رفته و بر اثر این جراحت از دنیا می‌روند.

شهید هادی رئیسی در روز پنجم شهریور 1350 پای در عالم هستی می‌گذارد و متولد شهرستان بم در استان کرمان است. ایشان در تاریخ 31 شهریور ماه 1399 در فهرج کرمان در اثر درگیری با قاچاقچیان مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شهید پرویز کرمپور فرزند نوروز متولد دوم فروردین ماه 1364 در تهران به دنیا آمد و پس از حضور در نیروی انتظامی در مأموریت‌های مختلف حضور یافت. این شهید مدافع وطن مأمور کلانتری 124 قلهک، هنگام اجرای حکم دادگستری در تاریخ سوم شهریور ماه 1399 برای پیشگیری از خودکشی متشاکی که اقدام به خودسوزی کرده بود دچار سوختگی شدید شد، پس از این حادثه در بیمارستان تحت درمان بود لیکن به علت شدت جراحت در صبح روز جمعه مورخ ششم شهریورماه 1399 به یاران شهیدش پیوست.

فرمانده نیروی انتظامی: عوامل حمله به پاسگاه کورین و شهادت شهید رجایی دستگیر شدندسرلشگر باقری: دشمن از اوباش بعضاً استفاده جاسوسی می‌کرد/ دولت در همه ابعاد مسئولیت سنگین در قبال نیروی انتظامی دارد

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید شهدای ناجا شهید شهدای ناجا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در جمع گروهی از حامیان طرح نیروی انتظامی برای برخورد با بی‌حجاب‌ها و در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای و اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند