Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@21:13:41 GMT

استان قم شرایطی ویژه در سطح بین المللی دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۸۹۱۲

استان قم شرایطی ویژه در سطح بین المللی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست بعد از ظهر سه شنبه در جلسه تودیع و معارفه فرمانده پیشین و فرمانده جدید پدافند هوایی حضرت معصومه (س) با بیان اینکه استان قم شرایط ویژه در سطح بین المللی دارد، گفت: آمادگی برای مقابله با هرگونه عملیات تخاصمی در این شهر از اهمیت ویژه برخوردار است.

استاندار قم همکاری فرمانده پیشین پدافند حضرت معصومه (س) با شورای تأمین را مورد توجه قرار داد و افزود: امیدواریم با تداوم این همکاری‌ها شاهد تأمین امنیت مردم و شهر قم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود همراهی ارتش با سیاست‌های استان طی دوره گذشته را مورد توجه قرار داد و گفت: شاهد تعامل بسیار خوب پدافند حضرت معصومه (س) در طرح‌های مقابله با شیوع کرونا در استان قم بودیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از خدمات امیر علی اسدی فرمانده پیشین پدافند هوایی حضرت معصومه (س)، برای سرهنگ نعمت محسنی زرین فرمانده جدید پدافند هوایی حضرت معصومه (س) آرزوی توفیق در خدمت به شهر کریمه اهل بیت (س) کرد.

کد خبر 5188442

منبع: مهر

کلیدواژه: قم استانداری قم بهرام سرمست ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ماه مبارك رمضان انتخابات 1400 محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ بارش باران حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند

ایالات متحده آمریکا متعهد شد توانایی دفاع هوایی اردن را برای مقابله با پهپادها و نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ این کشور را بهبود ببخشد.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد کمیته نظامی مشترک با اردن در جریان نشست خود با حضور مقامات دفاعی دو کشور «اثرات بی‌ثبات‌کننده» درگیری‌های جاری در منطقه و نیز موضوع مقابله با گسترش پهپادها در منطقه را بررسی کرد.

به نقل از سایت خبری «مصر الیوم»، پنتاگون در این بیانیه اعلام کرد در این نشست که دیروز پنجشنبه برگزار شد همچنین بر اهمیت حفظ امنیت در مرزهای اردن با عراق و سوریه تاکید شد.

در این بیانیه به نقل از مقامات آمریکایی آمده است که دولت آمریکا از نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ اردن حمایت می‌کند.

بر اساس این بیانیه، در این دیدار، مقامات آمریکایی متعهد شدند به تلاش‌ها برای بهبود پدافند هوایی اردن و توانایی آن در مقابله با پهپادها ادامه دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی
  • تصاویر لحظه فعال‌ شدن پدافند هوایی در بندر اشغالی ایلات + ویدئو
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی