Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از خراسان رضوی : امین بهنام اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار گرفته‌ایم تمامی پروتکل‌های بهداشتی در بارگاه منور رضوی که از قبل نیز اجرایی می‌شده حالت مضاعف به خود گرفته است.

معاون خدمات زائران آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی نیز اولویت زیارت قطعا زیارت مجازی و از راه دور است بیان کرد: با این حال وظیفه خدمت رسانی ما ایجاب می‌کند شرایط زیارت توام با سلامت را برای زوار فراهم کرده و به همین منظور درصدد تشدید پروتکل‌های بهداشتی در حرم رضوی همزمان با ماه مهمانی خدا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنام خاطرنشان کرد: خدام حرم رضوی به ویژه در بخش سلامت محور بر تعدادشان در روزهای اخیر افزوده شده و فضاهای مورد استفاده نیز به صورت روزانه توسط نیروهای مستقر در بارگاه منور رضوی ضدعفونی می‌شود.

وی درباره برگزاری نمازهای جماعت در حرم مطهر نیز اظهار کرد: در این ایام در صحن‌های مرکزی شاهد برپایی نماز جماعت نخواهیم بود و فرش‌ها نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با فاصله پهن خواهد شد تا میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشدید شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این تعدادی از اماکنی که پیش از این در سطح حرم رضوی فعال بوده است همچون چایخانه رضوی در ایام ماه مبارک رمضان ملغی شده است تا دستورالعمل‌های بهداشتی بیش از پیش رعایت شود.

بهنام بیان کرد: همچنین در این ایام از سوی خدام بارگاه منور رضوی تذکرات لازم به زوار و مشرف شدگان به حرم رضوی داده خواهد شد.

48 

کد خبر 1504518

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خراسان رضوی پروتکل های بهداشتی حرم رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نشریه منش استادی با محوریت اساتید قرآنی درمشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی،معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مراسم رونمایی از شماره سه نشریه منش استادی با عنوان استاد مرحوم حاج میرزا علی رحیمی برگزار شد.
 حمید صمدی افزود: در این مراسم سید جواد حسینی، قاری بین‌المللی آیاتی از کلام الله مجیدرا تلاوت کرد، اجرای ابتهال توسط مجید افخم الشعرا، تلاوت جعفر عرفانیان و اجرای دکلمه توسط علیرضا بریانی از دیگر برنامه‌های این محفل بود.

 

دیگر خبرها

  • ناذران از راه دور و نزدیک در تأمین نیازهای حرم مطهر رضوی شریک‌اند
  • آماده سازی حرم مطهر رضوی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • امتداد «زیارت» با تدارک ۳۸۰ برنامه / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت ۱۴۰۳
  • امتداد «زیارت» با تدارک 380 برنامه در دهه کرامت / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت 1403
  • میزبانی حرم مطهر رضوی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت
  • رونمایی از نشریه منش استادی با محوریت اساتید قرآنی درمشهد
  • اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران
  • شست‌وشوی رواق‌های حرم مطهر رضوی + فیلم
  • شست و شوی رواق دارالذکر حرم مطهر رضوی | ویدئو
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند