Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - جعفر آهنگران در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان از درگاه حضرت احدیت قبولی طاعات و عبادات هموطنان روزه دار و توفیق بهره‌گیری از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان را خواستار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش متن پیام تبریک سرپرست این سازمان به مناسبت فرارسیدن ماه نزول قرآن به این شرح است:
بسم الله النور
حلول ماه مبارک رمضان ، هنگامه دعا و استجابت و بهار نیایش‌های عارفانه را به همه هموطنان به ویژه ساکنان و گردشگران جزیره کیش تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماه نزول قرآن بهترین فرصت برای خودسازی، دوری از گناهان و ترویج معنویت در جامعه است . روزهایی که تقویت اخلاص و بندگی در دلهای مومنان، فرصت بی نظیری برای بهره مندی از سرچشمه لایزال فیض الهی و تقویت همدلی، برادری و مودت میان امت اسلامی ایجاد می کند.
امید که امسال و در شرایط شیوع گسترده بیماری کرونا ضمن رعایت ضوابط و توصیه‌های بهداشتی، برانجام فرائض و تکالیف دینی توفیق یافته و به مدد قبولی طاعات و عبادات مومنان دراین روزهای پرفیض همه جهانیان از شر این ویروس منحوس رهایی یابند تا با شفای عاجل بیماران حلاوت عبادات این ماه درکام جان هموطنانمان ماندگارترشود.
در پایان از درگاه حضرت احدیت قبولی طاعات و عبادات یکایک شما روزه داران مخلص و توفیق بهره‌گیری از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان و برقراری صلح و ثبات در جهان را خواستارم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد

سازمان منطقه آزاد اروند در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • تبریک روز جهانی طراح و گرافیک + متن و پوستر World Graphics Day
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس