Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید سرباز جانفدا مدیر کل زندان های و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی در مراسم اهدای بسته های معیشتی به خانواده های زندانیان نیازمند گفت: به منظور حمایت و دستگیری از خانواده زندانیان نیازمند به عنوان عائله تحت تکفل نظام و بر اساس تکلیف سازمانی مبنی بر توجه ویژه به خانواده مددجویان نیازمند، در جهت اجرای تفاهمنامه همکاری سازمان زندانها و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) این تعداد بسته معیشتی در آستانه ماه مبارک رمضان توسط ستاد یاد شده به جامعه هدف اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از مجموع کمکهای امروز، هزار بسته معیشتی برای شهرستان مشهد و هزار و ۳۰۰ بسته نیز برای سایر شهرستان‌های خراسان رضوی در نظر گرفته شده است.

 مدیر کل زندان های و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی ادامه داد: اولویت دریافت این بسته ها با خانواده زندانیان نیازمند، زندانیان فاقد مرخصی، زندانیان متاهل و زندانیان دارای تعداد فرزند بیشتر و یا دارای حبس طولانی است.

 

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زندانیان نیازمند بسته های معیشتی زندانیان نیازمند خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این آزمون در ۲۷ شهرستان و ۳۸ حوزه امتحانی، صبح و عصر روز پنجشنبه برگزار شد و در روز جمعه (صبح) هم ادامه دارد.   بیشترین تعداد حوزه برگزاری آزمون استان خراسان رضوی در شهر مشهد با هشت حوزه، پذیرای ۴۲ هزار و ۴۷۳ نفر داوطلب است؛ ۲۶ هزار و ۵۸۴ داوطلب در دانشگاه فردوسی مشهد، به عنوان بزرگترین حوزه امتحانی شرق کشور و آموزش و پرورش میان جلگه با ۹ داوطلب، کمترین تعداد شرکت کننده را میزبانی می‌کنند.   نوبت دوم آزمون سراسری امسال در روز‌های هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.   تصاویری از برگزاری این آزمون در شهر‌های کاشمر، قوچان، سبزوار، زاوه و جغتای را مشاهده می‌کنید.      

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان