Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در بازدیدی از دومین فروشگاه گلماند منطقه 18 ، بر لزوم تسری این طرح مبتکرانه در مناطق دیگر برای ترویج فرهنگ تفکیک از مبداء تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در جریان این بازدید که با حضور شهردار منطقه انجام شد، سید محمد فیاض طی سخنان کوتاهی در حاشیه این بازدید با بیان این نکته که راه اندازی این فروشگاه ها توانسته شهروندان را بیشتر به امر تفکیک از مبداء ترغیب و تشویق کند، اظهار داشت : از زمان تحقق این ایده و طرح تا کنون آمارها نشان داده که روزانه بین 850 کیلوگرم تا 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 تن انواع پسماند خشک از شهروندان دریافت و به ازای آن گلدانهای گل با هدف توسعه فضاهای سبز خانگی اهداء شده که آثار آن در طولانی مدت مشهودتر می شود.
همچنین صدرالدین علیپور مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تقدیر از این اقدام ارزشمند مدیریت شهری منطقه در تحقق این طرح و ایده نوین ، از راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای گلماند در مناطق برای ترویج فرهنگ تفکیک از مبداء میان شهروندان در آینده ای نزدیک خبر داد.
گفتنی است؛ سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با همکاری مدیریت شهری منطقه 18 از اواخر سال گذشته تا کنون دو فروشگاه گلماند را به ترتیب در بزرگراه فتح ، پل شیر پاستوریزه ، خیابان 45 متری زرند ، خیابان وثوقی ، جنب مجموعه ورزشی طبقاتی شهید دستجردی و خیابان شهیدان آقائی ، خیابان شهدای دانش آموز ، خیابان قائم ، جنب مجموعه چند منظوره شهربانو به منظور ترغیب بیشتر شهروندان در امر تفکیک پسماندهای خشک خانگی از مبداء راه اندازی کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فروشگاه گلماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان طبس گفت: امروزه با توجه به ظهور فناوری‌های دیجیتال، بسیاری از کسب و کار‌های کوچک و متوسط و کسب و کار‌های دانش بنیان به ضرورت دیجیتالی سازی کسب و کارشان پی برده اند و در همین جهت برگزاری دوره دیجیتال مارکتینگ از برنامه‌ها و اولیت‌های توسعه پایدار در روستای تاریخی اصفهک بوده است.

او افزود: برگزاری دوره‌های دیجیتال مارکتینگ در اصفهک در نهایت منجر به این شد تا تعدادی از جوانان و علاقمندان این روستا با همکاری مرکز رشد و فناوری اقدام به راه اندازی آنلاین شاپ یا فروشگاه مجازی با برند واچی https://vachi.ir/ کنند که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.

بیشتر بخوانید

ثبت ۵ اثر در آثار فاخر صنایع دستی کشور

عرب بیان کرد: فعالیت‌های انجام شده در زمینه گردشگری در روستای اصفهک سازگاری کامل با اهداف و برنامه‌های زیست محیطی دارد و فعالان گردشگری و صنایع دستی و مردم روستا بر این موضوع تأکید دارند و اقامتگاه‌های بوم گردی کاملا در این مسیر قدم بر می‌دارند و تولید زباله کم، بازیافت زباله و استفاده از موادی که تجدیدپذیر هستند و آسیب کمی به محیط زیست می‌زنند از اولویت‌ها و برنامه بوم گردی‌ها در اصفهک است.

 برند واچی نیز محصولاتش را به صورت کاملا سازگار با محیط زیست و با بهره گیری از سنت‌های قدیمی بسته بندی می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق