Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@19:18:45 GMT

علت لغو پروازهای چارتری چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۹۳۵۳

علت لغو پروازهای چارتری چیست؟

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سوال یکی از نمایندگان درباره لغو پرواز‌های چارتر گفت: این اتفاق در راستای حفظ حقوق مردم رخ داد. مفهوم پرواز چارتری این است که چارتر کننده خودش مسافر دارد و معمولاً برای مقاصد گردشگری، زیارتی و آژانس‌ها بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این در حالی است که نباید یک نفر، چون پولدار است، صندلی‌های پرواز را پیش‌خرید کند و به هر نرخی بخواهد به مردم بفروشد.

اسلامی تصریح کرد: ما با موضوع چارتر‌های این چنینی برخورد کردیم و قاطعانه اجازه نمی‌دهیم که کسی سد را بشکند و وضعیت رنج آور گذشته را در قیمت بلیت هواپیما ایجاد کند.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: صندلی‌های پرواز‌های برنامه‌ای از سوی ایرلاین در سایت فروش خود و آژانس‌های طرف قرارداد باید عرض شود و مردم طبق نرخ اعلام شده بلیت شان را می‌خرند.

وی یادآوری کرد: آژانس‌هایی هم که تور دارند در زمان مجاز به فعالیت با رعایت ضوابط بهداشتی کرونایی می‌توانند با خرید صندلی از همان پرواز برنامه‌ای پاسخگو باشند، در غیر این صورت یک پرواز دیگر را می‌توانند چارتر کنند.

حجم ویدیو: 4.52M | مدت زمان ویدیو: 00:01:23 دانلود ویدیو پربیننده ترین یارانه مستاجران هم حذف خواهد شد؟ خانه‌های ۵٠ متری تهران چند؟ مردم نگران ثبت واحدهای مسکونی خود نباشند نکات کلیدی برای درج اطلاعات در سامانه املاک چیست؟ خرید خانه در نازی آباد چه قدر سرمایه می‌خواهد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پرواز چارتری برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام فرودگاه ایلام، پروازهای شرکت‌های هواپیمایی آسمان و ایران ایر در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ در مسیر تهران - ایلام - تهران به علت پایین بودن دید افقی باطل اعلام شده است.

بارش شدید باران از صبح امروز مناطق مختلف استان ایلام را فرا گرفته است.

کد خبر 6097853

دیگر خبرها

  • ناوبری هوایی ایمن، کارآمد و اقتصادی پروازهای داخلی و خارجی
  • فرودگاه شهید بهشتی سالانه ظرفیت پذیرش ۲ میلیون مسافر را دارد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت
  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • ۶۰ درصد صندلی‌های دور دوم مجلس به صورت الکترونیک انتخاب می‌شود
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...